פקקי תנועה, תפריטי גורמה ומשכורות! ‘פרקי אבות’ – המחזמר השנתי של זאנוויל ו’מלכות’!

P1155056.MP4.00_02_25_41.Still001
P1155056.MP4.00_02_25_41.Still001

מעשה שהיה כך היה: השיעור החדש עליו הוכרז בבית הכנסת העתיק בליפתא, יוצא משליטה! החבריא – זאנוויל ו’מלכות’ – מחליטה תוך כדי שיעור לצאת לחפש היכן אפוא מתרחשים הדברים האמורים ב’פרקי אבות’ בחיי היום-יום. האומנם הם נוגעים לחיי המעשה?

חיפוש קצר מעלה את הממצא הבא: הכל קורה כאן ועכשיו! באירוע יוקרתי המתקיים באותו ערב באולם חדש בתלפיות, מקבלים לפתע דברי המשנה משמעות יותר מתמיד, בקבלת הפנים, על במת התזמורת, בחדר האמנים ואפילו בשולחן העמוס כל טוב השמור למקהלה…

הסיפור המלא לפניכם בגרסת צפייה בהפקה ראשונית מסוגה במגזר החרדי, הרואה אור מבית היוצר של אימפריית הניגון היהודי – מקהלת ‘מלכות’ וחברת ‘מאסטרטגיה’ של פנחס ביכלר.

את חסותם על הפרויקט פורש משכן האירועים החדש והיוקרתי בתלפיות – ‘פביליון’, הפותח את שעריו בימים אלו בפני אנ”ש, בעלי השמחות ומפיקי הדינרים ואירועי ההוד בציבור בחרדי.

איתם עימם ‘מלכות וקסברגר’ – ממלכת העיצוב היהודי ששוב צובעת את ההפקה בהוואי יהודי אותנטי ושבה עין ולב, החל מההזמנה החגיגית ועד לשי האישי של משתתפי המעמד.

ושותפים נוספים להפקה – חברת ההסעות ‘נוף הבריאה’ של מאיר ויזל לצד ‘שחקים’ של אייזיק שטיין; חברת הסאונד של שרגא בוקשפן ובחורי ישיבת ‘משנת שמעון’ שמילאו את האולם באנרגיה אין-סוף.

ומי צילם? נו ברור, צלם הבית נתי אלבר!

צפייה מהנה!

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן