שדרוג משמעותי ברפואת העור ללקוחות מאוחדת בביתר עילית

רשת מרפאות מדיקל פוטותרפיה חתמה על הסכם עם מאוחדת – המובילה בציבור החרדי והלקוחות יוכלו ליהנות מהשירות במחלות העור • כן נודע על הצטרפותו של פרופ' אפרים שגיא רופא העור הידוע מבתי החולים שערי צדק ומשגב לדך -  לצוות רופאי המכון
מאוחדת לוגו
מאוחדת לוגו

שדרוג משמעותי ברפואת העור בעיר ביתר עילית וסביבתה, כאשר לקוחות מאוחדת – הקופה המובילה במגזר החרדי ובעיר ביתר עילית, יוכלו ליהנות משירותי רשת מרפאות מדיקל פוטותרפיה.

לקוחות מאוחדת הסובלים ממחלת הפסוריאזיס אטופיק דרמטיטיס, ווטיליגו, אסטמת העור על כל סוגיו יוכלו לקבל את שירותי המכון אשר בהסדר עם מאוחדת. המכשור והמכון עומדים בכל הדרישות המחמירות ביותר ובאישור וברישיון משרד הבריאות, ובמימון מלא מסל הבריאות. המכון מצויד במכשור החדיש ביותר שקיים בתחום. במרפאה ניתנים טיפולים מיוחדים בפוטותרפיה UVB, לחולי מחלות העור, בדגש על מחלת הפסוריאזיס, אטופיק דרמטטיס, ווטילגו.

למחלת הפסוריאזיס, ואטופיק דרמטיטיס, אשר רבים סובלים ממנה, אין ברוב המקרים כל טיפול תרופתי או קליני המרפא אותה. דרכי הטיפול המקובלים כיום והמאושרים בסל הבריאות ובמימון מלא של הסל הינם טיפולים בים המלח, והמקביל שלו  טיפולי פוטותרפיה.

טיפולי פוטותרפיה הינם טיפולים על בסיס טבעי מבוססים על אנרגיית השמש ומדמים את השהות בים המלח. הטיפולים מוכרים על ידי כל הרופאים ונחשבים לבטוחים וליעילים ביותר. ברוב רובם של המקרים ובהמלצת רופאי העור זהו הטיפול המקובל והנפוץ. 

השפעות הפוטותרפיה על העור רבות ומגוונות, החשיפה לאור אולטרה סגול מובילה לשינויים במערכת החיסונית של העור, לירידה בשיעור הדלקתיות בעור ולמותם של תאים פתוגניים ברקמת העור, וכך תורם הטיפול להחלמה של רקמת עור פגועה, טיפול פוטותרפיה UVB נמצא יעיל בהאטת קצת חלוקת תאי העור ומעכבת את התגובה הפתולוגית של הנגעים, ובכך בולמת את תהליך ההתפתחות של המחלה.

הפרוטוקול הטיפולי מותאם לרוב לכל מטופל, וכולל אורכי גל מסוימים, המכוון לעורו הפגוע של המטופל, לרוב כטיפול מחזורי וכסדרת טיפולים.

עד היום ניתן הטיפול בבתי החולים בלבד, ועל כן קיבלו תושבי ביתר עילית בברכה את פתיחת סניף מרפאת מדיקל פוטותרפיה ואת ההסדר עם מאוחדת,  וכך יתאפשר לתושבי העיר לקבל את השירות מבלי הצורך להיטלטל אל מחוץ לעיר, אל בתי החולים השונים.

בנוסף נודע על הצטרפותו של ד”ר אפרים שגיא מבתי החולים שערי צדק ומשגב לדך לצוות רופאי המכון ובכך חוסכים מטופלי המכון חודשים של המתנה ארוכה ומקבלים תורים זמינים למעקב ולאבחון ולהמשך טיפול והמינון הנדרשים לצורך הטיפול בפוטותרפיה.

 מר אורי אברהם מנהל המרחב: “כחלק משירותינו למען לקוחותינו בביתר עילית חתמנו על הסדר עם מכון מדיקל פוטותרפיה ואנו בטוחים כי בכך אנו מוסיפים נדבך חשוב וחיוני ללקוחות הנדרשים לרפואת העור”.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן