הדסה: מחזקים את הקשר עם הרפואה בקהילה

מנהלי המרפאות וקשרי הלקוחות של 'כללית' בירושלים התארחו ביום העשרה מקצועי ב'הדסה' * מנהלי המרפאות וקשרי הלקוחות של 'כללית' באזור ירושלים קיימו יום העשרה מקצועי במרכז הרפואי 'הדסה'- במהלך היום הרצו בפני המשתתפים, בכירי הרופאים ב'הדסה' בתחומים שונים.
WhatsApp Image 2021-08-26 at 13.21.37 (1)
WhatsApp Image 2021-08-26 at 13.21.37 (1)

המפגש המקצועי נפתח בדברי ברכה של רב המרכז הרפואי הרב משה קליין: “יש חשיבות גדולה מאוד בקשר בין אלו העוסקים ברפואה בקהילה, לצוות הרפואי של ‘הדסה’. הצוות הרפואי של ‘הדסה’ מעודד קשר זה, אשר תמיד מפרה באופן הדדי את הידע ותורם למטופלים בסופו דבר. אנחנו שמחים להיות שותפים, בקידום הידע המקצועי והחיבור בין המרכז הרפואי לבין נציגי הקהילה’.

לצד הרב משה רוזנגרטן מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים, בכירי כללית, ונציגי הדסה, השתתף גם העסקן הרפואי חזקי ברוין מנהל ארגון הרפואי ‘יד אברהם’ שמקיים קשר הדוק עם הנהלת כללית מחוז ירושלים, ביחד עם אביו העסקן הרפואי רבי שמעון ברוין יו”ר ארגון יד אברהם’, שנותנים מענה ויעוץ רפואי לחולים ובני משפחותיהם.

בפני המשתתפים נשאו דברים: פרופ’ חננאל הולצר סגן מנהל אגף נשים ב’הדסה’, שסיפר על חידושים פורצי דרך בתחום המיילדות, הפוריות והלידה. פרופ’ חוסה כהן מנהל יחידת שבץ מוחי ב’הדסה’ חשף בפני המשתתפים את חדר צנתורי המוח הגדול והמתקדם בארץ, במערך לנוירוכירורגיה, והרצה בפניהם על שבץ מוחי. ד”ר תמר פרי הרצתה על גניקו-אונקולוגיה והובילה את המשתתפים לסיור במחלקת הגניקו-אונקולוגיה החדשה. הרב דב פופר, מומחה לגנטיקה קלינית, העלה בפני המשתתפים סוגיות שונות בנושאי גנטיקה.

יום ההעשרה למנהלי המרפאות ומנהלי קשרי הלקוחות של כללית במחוז ירושלים, התקיים כחלק משיתוף הפעולה ההדוק שקיים בין הדסה לכללית לאורך כל ימות השנה וכוללים שירותי רפואה מתקדמים רבים המעניק בית החולים למבוטחי הקופה – שירותים אשר בחלקם נחשבים לייחודיים ופורצי דרך עבור מחלות ומצבים רפואיים קשים.

מנהלת קשרי קהילה ב’הדסה’ הגב’ תמר פלאי: ‘הדסה’ רואה חשיבות גדולה מאוד, בקשר בין הרפואה בקהילה למרכז הרפואי. ‘כללית’ היא שותפה חשובה של ‘הדסה’. לנציגות החרדית ב’כללית שירותי בריאות’ יש את היכולת לחזק את החיבור של ‘הדסה’ עם המגזר החרדי ובכך להיטיב עם חולי המגזר למען בריאותם’.

מר מיכאל מישורי דרעי, מנהל מחוז ירושלים בכללית אמר: “למנהלי קשרי הלקוחות יש תפקיד מיוחד בסיוע לבני המגזר החרדי, במחוז ירושלים אני רואה את השותפות המיוחדת שלהם עם בית החולים הדסה שביחד עושים עבודה מצוינת מצילים חיים ומשפרים את שירותי הרפואה ללקוחות כללית”.

מנהל מגזר חרדי בכללית מחוז ירושלים הרב משה רוזנגרטן, בירך את הנהלת המרכז הרפואי ‘הדסה’ ואת הרב משה קליין, על המפגש המקצועי שיזמו ועל הקשר האסטרטגי בין המרכז הרפואי ‘הדסה’ לנציגי קשרי הקהילה של כללית שמייצגים את הציבור החרדי בירושלים. “זהו שיתוף פעולה מבורך שמייצר ערך מוסף ותועלת רבה למטופלים ולציבור החרדי כולו בירושלים”. מבוטחי כללית במחוז ירושלים נהנים מסטנדרט גבוה של רפואה מקצועית ואיכותית ומבוטחי כללית מושלם נהנים מהשתתפות עצמית הנמוכה ביותר בטיפולי וניתוחי שר”פ במרכזים הרפואיים של ‘הדסה’

לדברי מנהל המחלקה החרדית בכללית הרב אברהם קונסקי: “החיבור בין כללית – גוף הבריאות הגדול בישראל לבין הדסה – גוף הבריאות הגדול בירושלים, הינו ברכה ובשורה חשובה לתושבי העיר. יום העיון לנציגי כללית בהדסה, הוא חלק מתפיסת העולם של כללית השואפת להעניק שירותי בריאות במקצועיות ובאדיבות ברמה הגבוהה ביותר. מנהלי קשרי הקהילה שמייצגים את השטח החרדי, מהווים אמצעי תיווך נוסף בין התושבים החרדים בירושלים לבין הדסה – המרכז הרפואי הגדול בעיר”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן