נחנך אגף נוסף במרכז הרפואי החמישי של ‘לאומית’ בעיר ביתר

whatsapp-image-2020-09-07-at-153844
whatsapp-image-2020-09-07-at-153844

ביום חמישי בשבוע שעבר נערך טקס חנוכת אגף נוסף במרכז הרפואי החדש של לאומית שירותי בריאות בעיר ביתר. המרכז החדש, הראשון בגבעה C והחמישי במספרו בעיר.

באירוע המיוחד נטלו חלק: המרא דאתרא הרה”ג יעקב תופיק שליט”א, רב קהילת צאנז, הרה”ג אברהם שרגא שטיגליץ שליט”א, כ”ק האדמו”ר מנדבורנה ביתר שליט”א, ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין, מנהל אזור יהודה וביתר ב’לאומית’ מר יאיר רט, הרופא האזורי ד”ר גרשון סגל וצוות הניהול במרכזים הרפואיים של לאומית בעיר.

הרבנים שליט”א שיבחו את ‘לאומית’ על פועלה הרב למען הציבור שנעשה תמיד במקצועיות, ברגישות, בהידברות עם הרבנים ועם המנהיגים, ובהתאמה והקפדה על כל גדרי וכללי ההלכה.

“אנחנו מכירים את לאומית שנים ארוכות, בכל ענין שעולה על הפרק הם תמיד הראשונים לסייע ולעזור, ותמיד אזנם כרויה וקשבת על מנת לעשות הכול לפי כל הגדרים והסייגים של ההלכה ולפי הרוח החרדית”.

הרה”ג אברהם שרגא שטיגליץ שליט”א ציין כי “יש פה צוות שלם שדואג שכולם יצאו בריאים ומרוצים. בעל השפע חיים זצ”ל כשחנך את בית החולים לניאדו בנתניה ביקש שיקראו למקום מרכז רפואי ולא בית חולים. וגם אנחנו מאחלים שיהיו פה רק בריאים ויבואו הנה רק מסיבות משמחות”.

ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין אמר כי הוא עד למעלות הגדולות של לאומית הן כלקוח ותיק והן כראש עיר שעובד מול אנשי לאומית והמרכזים הרפואיים שלה בשת”פ הדוק. “המחויבות שלהם ללקוחות החרדים היא מוחלטת וזו הסיבה שלאומית מובילה בעיר ביתר עילית ובכל הריכוזים החרדים”.

בסיום האירוע בירך כ”ק האדמו”ר מנדבורנא שליט”א את הנהלת לאומית והצוותים המקצועיים שימשיכו להיות שליחים נאמנים עבור תושבי העיר.

כפי שציינו, המרכז הרפואי החדש הוא החמישי במספרו בעיר והראשון בשכונה החדשה גבעה C דבר שמלמד יותר מכל על הצמיחה וההובלה של לאומית שירותי בריאות בעיר בביתר המעניקה שירות לעשרות אלפי לקוחות. כתובת המרכז הרפואי החדש היא: רחוב הרב אלישיב 5. במרכז החדש ניתן לקבל שירותי רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים ומכון התפתחות הילד. זאת לצד בדיקות מעבדה, אחות ושירות לקוחות.

פתיחת המרכז הרפואי החדש מתבצעת על רקע המשך מגמת הצמיחה וההתרחבות של לאומית בעיר ביתר, כשרק באחרונה הצטרפו 3 רופאים מומחים נוספים למצבת המומחים של ‘לאומית שירותי בריאות’ בעיר ביתר. מדובר על: ד”ר גבריאל לישביץ, אנדוקרינולוג מבוגרים מבית החולים הדסה עין כרם, שיעניק שירות במרכז הרפואי תמרים. ד”ר א. ברט, גניקולוגית מומחית מבית החולים קפלן, שתעניק שירות במרכז הרפואי מודעי. וד”ר פ. פרקש, מומחית לרופאת עור מומחית, שתעניק שירות במרכז רפואי גפן.

יצוין כי בחודשים האחרונים הרחיבה ‘לאומית’ באופן דרסטי את המערך הרפואי בעיר ביתר, עם שורה של רופאים מומחים שהצטרפו לצוות הרפואי המוביל של ‘לאומית’ בכל המרכזים הרפואיים בעיר. הצטרפותם של המומחים נוספים למערך הרפואי בעיר ביתר ובנייתו של המרכז הרפואי החדש הם נדבכים מרכזיים בהרחבה של הפריסה של ‘לאומית’ בעיר, פועל יוצא מהראשוניות וההובלה של ‘לאומית’ בכל פרמטר שהוא בעיר.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן