פרסום ראשון: משרד השיכון אישר תקציב לתכנון הרחבת שצ״פ לטובת הוספת מקומות חניה

ראש העיר רובינשטיין: ״מודה לשר השיכון הרב גולדנופף על ההירתמות. אנו נעשה כל מאמץ לדאוג לפתרונות מהותיים ומידיים לרווחת התושבים״
IMG-20230906-WA0215.jpg
IMG-20230906-WA0215.jpg

תושבי ביתר עילית המשתמשים ברכבים מכירים היטב על בשרם את מצוקת החניות הקשה הקיימת במספר רחובות מרכזיים בעיר.
הפעם, אנחנו ברחוב הרב שך, אחד הרחובות הגדולים ביותר בעיר, הסובל ממצוקה חריפה של מקומות חניה, והחל משעות הערב המאוחרות כמעט ולא ניתן למצוא חניה במקטעים רבים ברחוב.

אתמול (ג) התקיימה פגישה בלשכת ראש העיר הרב מאיר רובינשטין יחד עם מנכ״ל העיריה מר בני שוורץ, רמ״ט ראש העיר הרב יהודה דייטש, מנהל מחלקת הנדסה מר מיכאל לורנצי ותושבים מרחוב הרב שך.
הפגישה התקיימה ביוזמת פורום צעירים בהשתתפות מנהל פורום צעירים עוזי שלום אשר לקח את נושא מצוקת החניות כפרוייקט אישי.

בשבוע שעבר נערכה פגישה כנ״ל עם ראש העיר בעניין החניות ברחוב כנסת יחזקאל, שם עלה פתרון זמני לשנים הקרובות, ואכן אנשי בשורה אנו כי הפתרון אושר והגיע לכלל מעשה. בעז״ה בשבוע הקרוב יחלו בריבוד הכביש והכנת השטח המיועד להוספת מקומות חניה

כאמור, אתמול התקיימה הפגישה והתושבים העלו על השולחן מגוון פתרונות למצוקת החניה ברחוב.
הפתרון המהותי ביותר הוא הרחבת וריבוד שטח גדול הקיים מאחורי הבניינים במרכז הרחוב. שטח ציבורי פרטי אשר נמצא עדיין בחזקת משרד השיכון ולא נמסר לעירייה בשל אי השלמת הבניה על ידי משרד השיכון.

במהלך הפגישה בישר ראש העיר הרב רובינשטיין לנוכחים כי לאחר עבודה מרובה מול משרד השיכון, אושר בשעה טובה תקציב לתכנון השטח המדובר, ובימים הקרובים יחלו בעבודות התכנון בתקווה כי התקציב יעבור במהירות ויוכלו להתחיל בעבודות הביצוע לרווחת התושבים.

הרחבת השטח אמורה לכלול עשרות מקומות חניה עם דרך גישה נוחה וראויה לכלל הרכבים, מה שיקל בצורה משמעותית את הלחץ על מקומות החניה ברחוב.

בתוך כך, ביקש ראש העיר ממנהל מחלקת הנדסה שיירד לשטח יחד עם קבלן הביצוע של העירייה, על מנת לאפשר עבודות לפתרון זמני עד התחלת הרחבת השטח.
כמו כן, רמ״ט ראש העיר הרב דייטש הורה לצוות פינוי הגרוטאות בעיר, כי יתייחסו בתשומת לב יתירה לפניות על גרוטאות התופסות מקום חניה, ויזרזו את פינוי הרכבים.


ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין: ״אני רוצה להודות לידידי שר השיכון הרב יצחק גולדנופף על ההירתמות לטובת תושבי ביתר עילית. אנו עובדים בשיתוף פעולה מבורך עם צוות משרד השיכון לזרז את הליכי מסירת השטחים הקיימים בחזקת המשרד, ובכך להקל את מצוקה החניות ולדאוג לנוחיות תושבי ביתר עילית.
״המצוקה עומדת לנגד עיניי כבר זמן רב, ואנו פועלים במרץ על מנת לדאוג לפתרונות מהותיים הן לטווח ארוך והן לטווח המיידי״

מנהל פורום צעירים עוזי שלום: ״נוכחתי לראות בפגישה עם ראש העיר כי הדברים מטופלים במהירות וכי יש הענות גבוהה למצוא פתרונות למצוקה הגדולה. אני מודה לראש העיר הרב מאיר רובינשטיין ולכל הצוות היקר על שיתוף הפעולה. אנו בפורום צעירים נמשיך לעקוב אחר יישום התכניות לרווחת תושבי הרחוב והעיר כולה.
״ברצוני להודות גם לאיש המעש ר׳ אבי ברמץ על עזרתו הרבה מול משרד השיכון וסיועו למציאת פתרונות ישימים ומועילים״.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

  1. אם העיריה תפסיק להפקיע חניות לטובת בתי כנסת, לא תהיה מצוקת חניה

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן