בהמשך לפניית פורום צעירים, ראש העיר רובינשטיין במכתב לשרת התחבורה מירי רגב ״הפעילי שירותי בדיקות ראייה לרשיונות נהיגה בעירינו״

InCollage_20230429_224833849.jpg
InCollage_20230429_224833849.jpg


בכנס האחרון של פורום צעירים שהתקיים בשבוע שעבר, נערך שיח פתוח של תושבי העיר משתתפי הכנס עם ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין. במהלך השיח הועלו נושאים רבים על ידי התושבים, וראש העיר התייחס לכל שאלה ולכל פנייה והסביר בפרוטרוט את הדרכים לטפל בעניינים אלו.

אחד הנושאים שהועלו בכנס, הייתה העובדה שאין בביתר עילית חנות שניתן לבצע בה בדיקות ראייה להוצאת רישיון נהיגה. ובשביל כך נאלצים התושבים לצאת לירושלים או לבית שמש לבצע את הבדיקה הזו.


ראש העיר הבטיח לטפל בפנייה זו, ואכן לפני מספר ימים שלח ראש העיר מכתב ישיר לשרת התחבורה מירי רגב, שם ביקש לטפל בהקדם בבעיה זו וליצור עבור תושבי העיר את הפלטפורמה הנוחה לקיום בדיקות הראייה בחנויות האופטיקה השונות הקיימות בעיר.

במשרד התחבורה קיבלו את המכתב, ונושא זה יחד עם נושאי תחבורה נוספים בעיר יעלה בפגישה שתערך בקרוב של ראש העיר יחד עם שרת התחבורה מירי רגב.

עוזי שלום מנהל פורום צעירים: ״בכנס שקיימנו, התקיים שיח ער בין התושבים לראש העיר, ואכן בשביל כך יצרנו את הפלטפורמה הזו של פורום צעירים, ליצור את הגשר בין צרכי התושב הפשוט לבין הלשכה היעילה של ראש העיר וצוותיו. אני מודה לראש העיר הרב רובינשטיין על שיתוף הפעולה, ונמשיך לעקוב יחד ולטפל בפניות המתקבלות לרווחת תושבי העיר״.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן