במעמד רב רושם: נחנך המבנה החדש של אגף החינוך בביתר עילית

בהשתתפות מארי דאתרא שליט"א: נחנך המבנה החדש של אגף החינוך בעיר # האגף החדש שממוקם מעל למוקד העירוני, ישדרג את השירותים הנדרשים לתושבי העיר # במעמד השתתפו רבני העיר, ובראשם מארי דאתרא הגר"ח וייס והגר"י תופיק, שפיארו בדבריהם את האגף # רה"ע: "דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם, ובוודאי שמבנה מפואר זה יביא לתוצאות מבורכות עוד יותר של האגף החשוב, שפועל לילות כימים למען חינוך ילדי העיר # סיקור מיוחד
PHOTO-2023-02-06-23-10-56.jpg
PHOTO-2023-02-06-23-10-56.jpg

מזמור שיר חנוכת הבית: מעמד רב רושם התקיים השבוע בביתר עילית, במהלכו נחנך המבנה החדש של אגף החינוך. במעמד השתתפו רבני העיר ובראשם מארי דאתרא, הגר”ח וייס והגר”י תופיק שליט”א. עוד השתתפו: רה”ע הרב מאיר רובינשטיין, סגרה”ע ומחזיק תיק חינוך הרב דוד זלץ, מנהל אגף החינוך הרב יהודה קורנבליט, מנהל המחלקה לחינוך מיוחד הרב מאיר קליין, מנהל היחידה לביקור סדיר הרב בנימין כהן ועובדי האגף.

המבנה החדש של אגף החינוך ממוקם מעל המוקד העירוני בכניסה לעיר ברח’ אוהל שרה, שם פעלו במשך השנה האחרונה לבנות אגף מפואר, כיאה וכיאות לעובדי האגף המוסרים נפשם לטובת חינוך ילדי העיר.

רה”ע פתח את המעמד בדברי ברכה להנהלת האגף: “יש לנו אגף שכולו מסור לילדי העיר. חז”ל אומרים שדירה נאה מרחיבה דעתו של אדם, ובוודאי מבנה מפואר זה ייתן את האפשרויות לעובדי האגף המסורים, לפעול טובת ילדי העיר”.

מרא דאתרא הגר”ח וייס דיבר במשאו על החשיבות העצומה של חינוך הילדים: “אנשי האגף עושים הכל כדי שילדי העיר יצליחו ויגדלו ליראת שמיים. אני רואה באופן אישי את פועלם של רה”ע והנהלת האגף שיושבים בכובד ראש על כל שיבוץ ושיבוץ, עד שמקבלים החלטות. זהו דבר נעלה מאד, ואני מברך אתכם שתמשיכו בפועלכם החשוב כל-כך”.

מרא דאתרא הגר”י תופיק אמר במשאו: “האחריות של אנשי אגף החינוך גדולה ועצומה מאד. כל ילד הוא יהלום, ומכל ילד יכול לצמוח עולם ומלואו. אתם, הנושאים בעול, שמטפחים את ילדי העיר, נמצאים בחזית של העשייה למען כלל ישראל”.
סגרה”ע ומחזיק תיק חינוך הרב דוד זלץ ביקש לציין את שיתוף הפעולה הפורה למען ילדי העיר. “אני מבקש להביע הערכתי לרה”ע ולצוות האגף שעושים עבודות קודש ממש, עם תשומת לב מיוחדת לכל פרט ופרט בכל הנוגע לחינוך ילדי עירנו והכל בהנחיית גדולי הדור ומארי דאתרא שליט”א”.

מנהל אגף החינוך הרב יהודה קורנבליט ביקש להודות להנהלת העיר, ובראשם לרה”ע. “זהו הזמן להודות על כל הנתינה הרבה, ההשקעה העצומה באגף ובעובדיו, אך כאן גם המקום לבקש על העתיד: אנו מבקשים מרבני העיר, שכאשר הם מתפללים על הכלל, שיזכירו גם את ילדי העיר, יתפללו עבור הצלחתם, ועל צמיחתם מעלה מעלה”.
בסיומו של המעמד קבעו הרבנים מזוזות בפתח האגף וברכו בברכת הצלחה את כלל עובדי האגף.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן