בכירי משרד החינוך ביקרו בביתר עילית והתרשמו מההשקעה הרבה במערכת החינוך העירונית

בכירי משרד החינוך, ובהם מר פארס טוויל, סמנכ"ל ומנהל מנהל הפיתוח במשרד החינוך, ומר רם נהרי, סגן מנהל מינהל הפיתוח ומנהל אגף בכיר מיפוי ותכנון במשרד החינוך, ביקרו בעיר כאורחים של רה"ע # במהלך הביקורים התרשמו בכירי המשרד מההשקעה האדירה של העירייה במערכת החינוך העירונית # רה"ע סקר בפני המבקרים את הצרכים הדחופים של מערכת החינוך העירונית, ששואפת תמיד להתקדם ולהתפתח # רה"ע: "אנו פועלים במלוא העוצמה כדי להמשיך ולדאוג להתפתחות מערכת החינוך בעיר, לרווחת התלמידים כולם"# סיקור
PHOTO-2023-01-31-15-23-34-1.jpg
PHOTO-2023-01-31-15-23-34-1.jpg

ממלכה של חינוך: בכירי משרד החינוך ביקרו השבוע בעיר, כאורחים של רה”ע הרב מאיר רובינשטיין. בביקורים השתתפו מר פארס טוויל, סמנכ”ל ומנהל מינהל הפיתוח במשרד החינוך ומר רם נהרי, סגן מנהל מינהל הפיתוח ומנהל אגף בכיר מיפוי ותכנון במשרד החינוך.

במסגרת הביקור, סיירו הבכירים עם רה”ע, סגרה”ע ומחזיק תיק החינוך הרב דודי זלץ ומנהל אגף החינוך ה”ה יהודה קורנבליט, במוסדות חינוך בעיר, תלמודי תורה, ישיבות וסמינרים.

בכירי המשרד התרשמו מההשקעה האדירה שמשקיעה העירייה במוסדות החינוך בעיר, במישור הרוחני ובמישור הגשמי. רה”ע סקר בפני האורחים את חזונו שלא יישאר מוסד אחד בעיר שיפעל בקרוואן. “השאיפה שלנו שכל תלמיד יזכה ללמוד ברווחה, במבנה שמתאים לצרכיו, כדי שיוכל להתעלות ולהשקיע בלימודים, ללא שום דאגה חיצונית”, הסביר רה”ע לאורחים.

מנהל אגף החינוך הציג בפני האורחים את ההתפתחות העצומה בתחום החינוך בעיר, כאשר בין היתר, הציג את תוכנית החומש למוסדות החינוך המיוחד בעיר, ואת תוכניות התכנון של השכונות החדשות בשולי גבעה א’ וגבעה ב’, בדגש על מענים של מוסדות החינוך, במקביל לאכלוס.

עוד הוצגה ההתקדמות המסיבית של קריית הישיבות, לזכרו של מרא דאתרא הגרד”צ אורדנטליך, והישיבות החדשות שנחנכו בעיר. כמו”כ הציגו בפני האורחים הנכבדים את אגף החינוך החדש, שנחנך בימים אלו, מעל למוקד העירוני בגבעה ב’.

בין היתר, ביקרו הבכירים במוסדות לחינוך מיוחד בעיר, ובהם מרכז ‘פרח’, שם ניכרת ההשקעה האדירה לטובת ילדי צמי”ד. בכירי המשרד התרגשו לראות את המסירות הבלתי נגמרת של הצוותים הפועלים במקום, תוך מתן תשומת לב ומחשבה לכל צרכי הילדים וההשקעה הרבה שמשקיעים בשילובם בהמשך, בכיתות לימוד רגילות.

בישיבות ובסמינרים, נוכחו המבקרים לראות את ההשקעה האדירה, אך גם את המחסור הקיים עדיין במבני ציבור בנויים נוספים לבני הישיבות ולבנות הסמינר. רה”ע העלה בפני הבכירים את הצרכים הדחופים ביותר, כדי להבטיח שמערכת החינוך העירונית תמשיך לשרת את התלמידים באופן הראוי והטוב ביותר.

בסיומם של הסיורים, התקיימו ישיבות מקצועיות, שם הוצגו הצרכים הנדרשים למערכת החינוך העירונית. “ממלכת החינוך בעיר היא מהמפוארות הקיימות ברחבי הארץ. אנו פועלים במלוא העוצמה כדי להמשיך ולדאוג לרווחת ילדי העיר. במיוחד שרוב מוחלט מתושבי העיר נמנים על תלמידי מערכת החינוך העירונית, ההשקעה בחינוך היא עיקר שאין שני לו”.



Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן