בשורה לרבבות תושבי העיר: לשכת האוכלוסין נפתחה לראשונה בביתר עילית

לאחר פעילות מאומצת של רה"ע מול שר הפנים הרב אריה דרעי, לשכת האוכלוסין של משרד הפנים פתחה שלוחה בביתר עילית # עד כה, נאלצו תושבי העיר לנסוע לירושלים כדי לקבל את שירותי משרד הפנים והחל מהשבוע, החלו לקבל את השירות בעיר # הלשכה תתן מענה בשלל נושאים: תעודות זהות, דרכונים ועוד # רה"ע: "זו בשורה חשובה לתושבי העיר. מודה לשר הפנים על פעילותו למען רווחת תושבי העיר"
PHOTO-2023-01-10-18-18-38.jpg
PHOTO-2023-01-10-18-18-38.jpg



לא עוד התרוצצות לבירה: החל מהשבוע, תושבי ביתר עילית החלו לקבל את השירותים הניתנים ע”י משרד הפנים – בעיר עצמה. עד כה, נאלצו רבבות תושבים שנזקקו לשירותי משרד הפנים, לנסוע עד לירושלים כדי לקבל את השירותים.
הלשכה נפתחה השבוע, לאחר פעילות מאומצת של רה”ע מאיר רובינשטיין, מול עם שר הפנים והבריאות, שעוד בקדנציה הקודמת שלו במשרד הפנים, אישר וקידם את הקמת הלשכה בעיר, לרווחת התושבים.

בשלב הראשון התבקשו תושבי העיר הזקוקים לשירותי משרד הפנים דוגמת חידוש דרכונים, תעודות זהות, רישומים שונים ועוד, להירשם לרשימת ההמתנה למתן השירות, דרך המוקד העירוני. מאות תושבים כבר נרשמו והחלו לקבל את השירותים הדחופים, בסמיכות לבית מגוריהם.

רה”ע: “זו בשורה חשובה לתושבי העיר, שעד כה נאלצו לכתת רגליהם לירושלים כדי לקבל שירותים אלמנטריים ובסיסיים. בשם תושבי העיר אני מבקש להודות לשר הפנים, הרב אריה דרעי, שיצק את היסודות ופעל להקמת הלשכה, חתם ואישר את האישורים הנדרשים, למען רווחת תושבי העיר”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

  1. לצערנו, לאחר שהתקשרנו, מבחינת הלו”ז זה לא בשורה גדולה….
    חבל.

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן