להודות ולהלל: מיזמי תרבות מיוחדים לתושבי ביתר עילית לרגל חג החנוכה

ביוזמת עיריית ביתר עילית: שורת מיזמים ייחודיים הופקו לטובת תושבי העיר, לרגל ימי החנוכה # בימים הקרובים תחולק חוברת תוכן ייחודית שהפיק המרכז הקהילתי, ובה אירועי התרבות המרכזיים שיתקיימו בימי החנוכה בעיר # ברחבי העיר כבר פוזרו סביבוני ענק שמאירים את הכיכרות המרכזיים ויוצרים אווירה חגיגית # רה"ע: "בחג החנוכה אנו זוכים להביא את האור הגדול של החג, אל התושבים, במגוון אירועים ופעילויות"
PHOTO-2022-12-09-11-18-37-3.jpg
PHOTO-2022-12-09-11-18-37-3.jpg

על הנפלאות: עיריית ביתר עילית בשיתוף עם המרכז הקהילתי בעיר השיקו שורת מיזמים ואירועים ייחודיים לטובת תושבי העיר, לרגל חג החנוכה. במרכז הקהילתי הפיקו חוברת תוכן מיוחדת, הכוללת את מגוון הפעילויות הרחב, לטובת כלל החוגים והמגזרים בעיר, ואירועים המותאמים לכלל הגילאים. התושבים יוכלו להתעדכן על כלל הפעילויות, באמצעות החוברת המהודרת, שתגיע לבתיהם בימים הקרובים, ערב חג החנוכה.

כמו כן, ברחבי העיר כולה כבר מורגש היטב חג החנוכה המתקרב. בכניסה לעיר, הוצבה כמדי שנה חנוכיית ענק, שבכל יום מימי החנוכה ידלקו הנירות ויאירו את הכניסה לעיר כולה. גם סביבוני ענק, מוארים וחגיגיים, נפרשו בכיכרות המרכזיים בעיר, כשהם יוצרים את אווירת החג הנפלאה, שנרשמת מדי שנה ברחבי העיר כולה.

ה”ע הרב מאיר רובינשטיין: “מדי שנה, בימי החנוכה, אנו שמחים יחד מהאור הגדול שאופף את עם ישראל כולו. גם בחג המתקרב, ייהנו תושבי העיר ממגוון רחב של פעילויות מבורכות, המותאמות לתושבי העיר. חג חנוכה שמח!”.


Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן