“תחל שנה ועוגותיה…” קולקציית עוגות דבש לחגי תשרי במאפה נאמן

מאפה-נאמן-ראש-השנה-24-באוגוסט0335
מאפה-נאמן-ראש-השנה-24-באוגוסט0335

חגי תשרי מתקרבים ואיתם הארוחות המשפחתיות, החופשים והטיולים. אחד מסממני החג המובהקים בכל בית ושולחן חג היא עוגת הדבש.

קולקציית עוגות הדבש החדשה של רשת “מאפה נאמן” לקראת חגי תשרי הינה עשירה בטעמים ובשילובים מפתיעים.

רשת “מאפה נאמן”, אשר מובילה את עולם הלחמים, המאפים והקינוחים בישראל מזה עשרות שנים, משיקה קולקציית עוגות וקינוחים מיוחדת לכבוד חגי תשרי 2022 שכוללת בין השאר יצירות טעימות במיוחד מלאות בדבש.

בקולקציה ניתן למצוא את עוגות הדבש הקלאסיות לצד עוגות דבש בשילוב שקדים לבנים, קרם שוקולד לבן, שוקולד חלב ואגוזי לוז, קרמל שקדים, עוגת קוגלהוף בחושה במלית של רימונים בזיגוג סירופ רימון, דובוש דבש ופחזניות מקורמלות, טורט וניל וקרם פטיסייר לצד מאפינס תפוחים ועוד מגוון עוגות שיהפכו את החג לחגיגה של טעמים.

מסקר שנערך ב- 55 סניפי הרשת הפרוסים הרחבי הארץ מדרום לצפון עולה כי משפחה ממוצעת קונה במהלך ימי החג כ 4- עוגות דבש בממוצע. אדם אוכל עוגת דבש וכמות צריכת הדבש בימי החג לאדם הינה כ- ½ – במהלך ימי החג כ300 גרם כמט כפול מכל התצרוכת השנתית.

העוגות הכי נקנות: במקום הראשון עוגת דבש קלאסית, מקום שני עוגת דבש עם שקדים, מקום שלישי עוגת דבש עם פיסטוק (פיסטוק עושה השנה עלייה מטורפת בביקושים).

קולקציית עוגות מאפה נאמן 2022

  1. עוגת דבש קלאסית בחושה עם דבש טבעי טהור בתיבול קינמון, ג’ינג’ר טחון וציפורן. מחיר עוגה אחת 30 ש”ח ו 2- ב 50- ש”ח.
  2. עוגה בחושה עם דבש טבעי טהור בתיבול קינמון, ג’ינג’ר טחון וציפורן. בעיטור של פיסטוק גרוס. מחיר עוגה אחת 30 ש”ח ו 2- ב 50- ש”ח.
  3. עוגה בחושה עם דבש טבעי טהור בתיבול קינמון, ג’ינג’ר טחון וציפורן. בעיטור של אגוזי מלך גרוסים.מחיר עוגה אחת 30 ש”ח ו 2- ב 50- ש”ח.
  4. עוגה בחושה עם דבש טבעי טהור בתיבול קינמון, ג’ינג’ר טחון וציפורן. בעיטור של קראמבל בצק פריך.מחיר עוגה אחת 30 ש”ח ו 2- ב 50- ש”ח.
  5. דורי דבש מעוגת דבש מגולגלים בקוקוס. 20 ש”ח ו- 3 ב- 55 מחיר מארז 1
  6. רנד דבש בחושה עגולה גבוהה מדבש טבעי טהור בתיבול קינמון, ג’ינג’ר טחון וציפורן. בעיטור של שקדים מולבנים קלויים. מחיר 1 יחידה 45 ש”ח.
  7. רנד דבש בחושה עגולה גבוהה מדבש טבעי טהור בתיבול קינמון, ג’ינג’ר טחון וציפורן. בעיטור של קראמבל בצק פריך. מחיר 1 יחידה 45 ש”ח.
  8. עוגת פלטה של בצק פריך עשויה שכבות של קוביות תפוח עץ בתיבול קינמון אגוזים וצימוקים עם ממרח קרם שקדים. מחיר 85 ש”ח לק”ג.
  9. עוגת קוגלהוף בחושה במלית של רימונים בזיגוג סירופ רימון. מחיר ליחידה 45 ש”ח.
  10. מיני פחזניות במילוי קרם פיסטוק עשיר מחיר למארז 46 ש”ח.
  11. דובוש דבש פיסטוק, שכבות דקיקות של עוגת דבש עם קרם פיסטוק בציפוי גאנאש פיסטוק שמנת מתוקה ופיסטוק קלוי. מחיר 60 ש”ח ליחידה 2 ב- 110 ₪
  12. דובוש דבש ופחזניות מקורמלות, שכבות דקיקות של עוגת דבש וקרם שוקולד לבן, בציפוי גאנאש שוקולד לבן ופחזניות מיני מקורמלות. מחיר 60 ש”ח ליחידה 2 ב- ₪ 110

*העוגות ימכרו בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ.

לאיתור הסניף הקרוב לביתך: /https://neeman.co.il

אודות הרשת:

רשת “מאפה נאמן” החלה את דרכה בבירה, בעגלת תינוק עמוסת מאפים בירושלים של שנת 1944 , איתה היה מסתובב רבי ברוך נאמן ז”ל, סב המשפחה ומוכר ממרכולתו המשובחת לכל העוברים והשבים. עם השנים, עגלת התינוק הפכה לסניף מוצלח ששכפל את הצלחתו לכל רחבי הארץ. לרשת מאפה נאמן כיום 55 סניפים שבהם תוכלו למצוא את מגוון המאפים המיוחדים. כבר בהיכנסך לאחד מסניפנו תוכל לחוש בחמימות הביתית העוטפת אותך ובריחות המשכרים הממלאים את החלל. המוטו שלנו הוא להביא לחך הישראלי מוצרי מאפה כשרים תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים בעלי טעמים וניחוחות ביתיים של בית אבא. רשת “מאפה נאמן” נמצאת עם הפנים לעתיד ועל כן בשנת 2008 הקימה מפעל מפואר המאובזר במיטב המכונות והאוטומציה ומייצא את המאפים לחנויות הרשת.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן