ביוזמת העירייה: חברת החשמל תקים חדרי טרנספורמציה חדשים בביתר עילית

בפגישה שהתקיימה אתמול בלשכת רה"ע, עם הנהלת חב' החשמל, הוחלט על תוספת של חדרי טרנספורמציה באזורים הסובלים מהפסקות חשמל בעיר, שייפתרו את הבעיה הקשה איתם מתמודדים התושבים # רה"ע: "נמשיך לפעול בכל הכלים עד לפתרון הבעיה"
צילום דוברות העירייה
צילום דוברות העירייה

חלק מתושבי ביתר עילית נאלצים להתמודד עם הפסקות חשמל, המתרחשות באזורים שונים ברחבי העיר. רה”ע הרב מאיר רובינשטיין פועל מזה תקופה ארוכה מול חברת החשמל, כדי להביא לפתרון יעיל שישים קץ לתופעות הקשות הללו.

אתמול (יום ב’) קיים רה”ע פגישה ממושכת עם הנהלת חב’ החשמל במחוז י-ם, יחד עם הנהלת העיריה, בה העלה את סבל התושבים הנגרם מהפסקות החשמל הרבות בעיר. בפגישה השתתפו מנכ”ל העירייה ה”ה בני שוורץ, גזבר העירייה ה”ה משה עמדי, היועץ המשפטי לעירייה ה”ה טוביה פסינגר, מנהל מחלקת הנדסה ה”ה מיכאל לורנצי, רל”ש רה”ע ה”ה יהודה דייטש, מנהל הלשכה לשירות הציבור ה”ה יענקי ברנשטיין.

רה”ע הציג את התוכניות לאלפי יח”ד שצפויות לקום בעיר, והעלה את הצורך לדאוג להגדלת היצע החשמל באזורים החדשים והמתאכלסים. 

בהנהלת המחוז הבטיחו לפעול ככל הניתן כדי למנוע את הפסקות החשמל בעיר. בסיומה של הפגישה הוחלט באופן מעשי ומיידי להקים חדרי טרנספורמציה נוספים, באזורים הסובלים מהפסקות חשמל, ובכך לפתור בע”ה את הבעיה הקשה.

רה”ע: “אנו פועלים במהלך כל ימות השנה מול חברת החשמל, כדי למנוע ככל הניתן את הפסקות החשמל. אנו נמשיך לפעול בכל הכלים עד לפתרון הבעיה הקשה. אני מודה לחברת החשמל ולמנהלי מחוז ירושלים, על ההיענות שלהם והרצון שהביעו לפתור את בעיות החשמל בעיר”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן