כנס פתיחת שנה”ל בסמינר ‘דרכיה’

כינוס-תחילת-שנת-הלימודים-דרכיה-באדיבות-המצלם-
כינוס-תחילת-שנת-הלימודים-דרכיה-באדיבות-המצלם-

עם תחילת שנת הלימודים ערכו בסמינר דרכיה כנס פתיחה בהשתתפות דיין בית הדין בביתר ורב הסמינר הגר”א בוטרמן שליט”א ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין וחבר מועצת הרב ישראל פכטר מהנהלת הסמינר.

הגר”א בוטרמן ציין בדבריו “על תפקידה של בת ישראל על הייחודיות שלה בדורנו ועל כך שבנות הסמינר זוכות להוות דוגמה לכך שאפשר ללמוד ברמה גבוהה ולהישאר ברמה רוחנית גבוהה ובדבריו הוא הדגיש כי הסמינר שואף למצויינות בכל התחומים בבחינת ישראל אשר בך אתפאר.

ראש העיר ר’ מאיר רובינשטיין שמלווה את הסמינר מאז הקמתו ודאג למבנה קבוע עבורו ואף דאג גם השנה להרחבת המקום הביע את התרגשותו מהתפתחות הסמינר ומהשם הטוב שהמקום קנה בתקופה קצרה כשהוא זוקף זאת לאווירת האחדות שבו ראש העיר אף ציין שהוא רואה כבר את עתיד הסמינר כאחד הסמינרים המשגשגים והמוצלחים בעיר.

סמינר דרכיה בניהולה של הגב’ ג. שפירא פותח את שנתו השלישית תוך הכפלת כמות התלמידות עם רישום מלא מכלל בתי ספר בית יעקב בעיר, ייחודיותו של הסמינר היא בלימודי ובחינות הבגרות המלאות שהינם חלק מתוכנית הלימודים כשבמקביל קיימת הקפדה על רוח בית יעקב ביראת שמיים צניעות ושימת דגש על מצוות של בין אדם לחברו.

בהנהלת הסמינר מציינים בסיפוק את הגידול וההצלחה וזאת בתוך שנתיים מאז הקמתו ורואים בזה את אמון המשפחות.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

  1. שמחה לשמוע על היעדים שהסימינר הציב לעצמו.
    בהצלחה

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן