ערב שנת תשפ”ג: התחדשות מסיבית ברחבי העיר

ריבוד כבישים, התקנת תחנות אוטובוס חדשות, התאמת מבנים חדשים לשנת הלימודים, הצללות לגינות המשחקים והערכות לקראת סיומה של שנת השמיטה # בביתר עילית מציגים: התחדשות משמעותית לקראת השנה החדשה # בשבועות האחרונים השלימו צוותי העירייה השונים מגוון רחב של פעילויות התחדשות, לקראת השנה הבעל"ט # סיקור מיוחד
התחדשות מסיבית ברחבי ביתר | צילום דוברות עיריית ביתר
PHOTO-2022-09-01-12-03-144

צוותי העירייה לא נחים לרגע: עובדי אגפי שפ”ע והנדסה, השלימו בשבועות האחרונים שלל פעילויות התחדשות עירונית, לקראת השנה החדשה. בין היתר, הותקנו תחנות אוטובוס חדשות ברחובות הבאים: אמרי סופר, הרב אלישיב, יביע אומר, הרב שך, הרב אבא שאול ואדמו”רי ויז’ניץ. התחנות החדשות ישרתו את תושבי העיר כולה ותורמים נדבך נוסף לפעילותה השוטפת של התחבורה הציבורית בעיר.

בימות הקיץ החמים, עמלו עובדי אגף שפ”ע להתקין הצללות לגינות ברחבי העיר, זאת בכדי לאפשר לילדי העיר לשחק בנוחות בגינות ובפארקים, מבלי להיות חשופים לשמש.

עובדי אגף ההנדסה השלימו בימים האחרונים את ריבוד ושדרוג רחוב ‘אגרות משה’, כאשר במשך יממה עמלו הצוותים לשדרג את הרחוב כולו, לרווחת תושבי הרחוב והשכונה כולה. באגף אף החלו לשדרג את צומת הרחובות הגר”א-רבי עקיבא, שם תשודרג מערכת הניקוז, יותאמו מעברי חצייה וירובדו הכבישים.

זה המקום להזכיר שאך לפני שבועות ספורים נחנך בשעטו”מ כביש בנימין הצדיק, המחודש, לאחר תקופה ארוכה של עבודה מאומצת, שנועדה להתאימו לצרכי העיר.

באגף הטכני של העירייה כבר נערכים לקראת סיומה של שנת השמיטה. במהלך השנה, נעשו עבודות גינון הכרחיות, בכפוף לפיקוח ולאישור רבני העיר. רוב העבודות, נדחו בשל שנת השמיטה, ומיד עם היכנס השנה החדשה, יצאו צוותי האגף לפעילות מסיבית, הכוללת שתילה מחודשת של פרחים, קיצוץ וטיפול בפרחים הקיימים ועוד. בין היתר, ‘כיכר המנורה’ שנחנכה בחג הפסח האחרון, תושלם בכל הקשור לגינון ולצמחים שיישתלו מסביבה.

בשבועות האחרונים עמלו עובדי האגפים השונים על התאמת מבני מוסדות החינוך החדשים שנפתחו לרגל שנת הלימודים החדשה. בכלל המוסדות החדשים נעשו ההתאמות הראויות, כדי שהתלמידים יוכלו להנות ממקום ראוי, כיאה וכיאות. זאת במקביל לפעילות רבה שנעשתה גם במבנים הקיימים, פעילויות שדרוג שונות, על מנת להבטיח שכלל המוסדות בעיר יכלו לפתוח את השנה באופן המיטיבי. 

רה”ע: “אני מבקש להודות לכלל הצוותים העירוניים, שגם בימי ‘בין הזמנים’ לא נחים לרגע, וממשיכים לשמור על העיר, לטפח אותה ולדאוג לצרכי התושבים. זכתה עירנו להיות ממלכה אמיתית של יופי, ויעידו על כך חמישה כוכבי היופי הניתנים לעיר מדי שנה, זו השנה העשרים ברציפות. בע”ה, נמשיך להתחדש, לבנות ולטפח, עבור כלל תושבי העיר”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

  1. ועוד עשרות יחידות לא חוקיות וכתוצאה מזה מדרכות שבורות ומלוכלכות עצים כרותים ומעקות בטיחות הרוסים, חומרי בנין זרוקים בכל מקום, חזות בניינים מכוערת ובעיות חשמל וביוב כל שני וחמישי ומחלוקות שכנים בלי סוף.

    ולתפארת מאיר רובינשטיין.

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן