לאחר יותר משעה: שני ילדים חולצו ממעלית בשיא החום • השכן במסר חשוב

צילום מתוך תיעוד החילוץ | קרדיט אורי רווח
צילום מתוך תיעוד החילוץ | קרדיט אורי רווח

אתמול (א’) בשעת צהריים, כשמזג האוויר היה חם במיוחד, נתקעו שני ילדים במעלית וחולצו רק לאחר למעלה משעה השכן שגר בבניין, איש המדיה אורי רווח, תיעד את האירוע שלב אחר שלב, ויש לו גם מסר חשוב בעקבות האירוע המפחיד.

זה קרה אתמול בשעת צהריים חמה במיוחד, כששני הילדים ננעלו בתוך מעלית בבניין. הוריהם פעלו בקור רוח, שמרו איתם על קשר באמצעות שיחות טלפון עד שכוחות החילוץ והכיבוי הצליחו לפרוץ את הדלתות.
לילדים ב”ה שלום.

ר’ אורי רווח, השכן בבניין שהיה עד לדרמה, תיעד את רגעי החילוץ, וגם יש לו כמה תובנות לשתף בעקבות האירוע המפחיד:

ר’ אורי: “קודם כל והכי חשוב, זה לבדוק את תקינות המעלית בבניין מעת לעת, כדי לשמור על בטחון הילדים והמבוגרים. אני עצמי נתקעתי לפני שבוע וחצי במעלית קצת לפני שבת ובנס ילדים לחצו על הכפתורים באחת הקומות וכך הצלחתי לצאת בשלום”.

הוא מציין את השתלשלות האירוע: “במשך יותר משעה היו תקועים במעלית שני ילדים, עד שהצליחו לחלץ אותם. ההורים גילו איפוק מדהים”, משחזר ר’ אורי. “כל הורה היה ‘נופל לו הלב’ מדאגה. היתה שכנה שנכנסה ללחץ וביקשה לפרוץ מיד את המעלית. ההורים תקשרו עם הילדים מעבר לדלתות המעלית ווידאו שהכל איתם בסדר”.

המסר שלו: “השכנים מכל הקומות התגודדו, התחילו לדבר ולתקשר אחד עם השני, מה שביום-יום לא כל כך קורה ויש רק ‘שלום’ רפה.

“בפרט כשאנו בחודש אלול, חודש הרחמים והסליחות ואהבת ישראל, צריך להתעורר, להגיד שלום יפה אחד לשני, לדבר בסבר פנים יפות, לעזור זה לזה ולא רק במקרים כאלו חריגים”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן