מהדורה קיצית: ה- Muller Froop שייק

מותג היוגורטים 'מולר' משיק מהדורה קיצית לסדרת Muller Froop – היוגורט עם קציפת הפרי: Muller Froop שייק - מהדורה מוגבלת מיוחדת של קציפת הפרי הייחודית בטעמי שייק מרעננים: מנגו-פסיפלורה-בננה ותות-בננה-מלון
20220816_234515-scaled
20220816_234515-scaled

מותג מוצרי החלב והיוגורטים הבין-לאומי Muller מרחיב  במיוחד לתקופת הקיץ את סדרת ה-Muller Froopסדרת היוגורט עם קציפת הפרי המרעננת, עם מהדורה קיצית ומיוחדת:  Muller Froop Shakeבטעמי מנגו-פסיפלורה-בננה ותות-בננה-מלון (3% שומן).

סדרת היוגורטים הייחודית של מולר,Muller Froop , היא יחידה מסוגה על מדף היוגורטים, בזכות קציפת הפירות האוורירית והטעימה המונחת על יוגורט BIO קרמי ועשיר. טעמי ה- Muller Froopהחדשים הינם במהדורה קיצית מוגבלת, ובכשרות המהודרת של בד”צ איגוד הרבנים מנצ’סטר מייסודו של הרב וועסטעהיים זצ”ל, בראשות הרב לנדאו שליט”א.

Muller Froop Shake בטעמי מנגו-פסיפלורה-בננה ותות-בננה-מלון יצטרפו למגוון הטעמים המוכרים והאהובים בסדרת ה-Froop: קוקוס-אננס, תות שדה, פירות יער, אפרסק-פסיפלורה ולימון מנגו.

מולי באלי, מנהל השיווק של המותג “Muller” בישראל, מסר: “כמותג המחויב לחדשנות, אנו שמחים לרענן את המקרר בטעמים חדשים לכבוד הקיץ ולהביא לצרכנים טעמי שייקים ייחודיים ומפתיעים בכשרות מהודרת של סדרת Muller Froop, המותאמים במיוחד לעונת הקיץ”.

הסדרה החדשה משווקת בגביעי 150 גרם בטעמים: מנגו-פסיפלורה-בננה ותות-בננה-מלון. שני הטעמים החדשים יהיו במהדורה מיוחדת לזמן מוגבל.

***

 אודות מחלבת Muller

ב-Muller מאמינים כי הדרך הטובה ביותר לייצר מוצרי חלב מצוינים היא לכבד ולהוקיר את היצרן הטוב ביותר בעולם – הטבע. המחלבה מציבה סטנדרטים גבוהים של מקצוענות ואיכות תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר ומחפשת כל עת דרכים יצירתיות לחדש ולהעשיר את הטעמים הנפלאים שמקבלים מהטבע: המרקם הנפלא של יוגורט מחלב איכותי והטעם העסיסי של הפירות הרעננים.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן