עידן חדש בתזונת תינוקות

מטרנה-2000x2000c
מטרנה-2000x2000c

בימים אלה משיקה חברת מטרנה, מותג תזונת התינוקות המוביל, את סדרת הדגל שלה ‘מטרנה גולד’ בכשרות בד”ץ העדה החרדית– סדרת התמ”ל (תרכובת מזון לתינוקות) עם ההרכב הייחודי שמכיל את רכיב ה-HM-O .

מטרנה, המהווה את הבחירה של מרבית האימהות בישראל בכלל ובפרט בקרב הציבור החרדי, פועלת ללא לאות על מנת לספק תרכובות מזון לתינוקות (תמ”ל) איכותיות ומתקדמות ובכשרות המהודרת ביותר. מטרנה מחויבת הן לאיכות והן לכשרות מהודרת ותמיד הייתה הראשונה לחבר בין השניים ולהשקיע בפיתוח מוצריה כדי להציע את המגוון הרחב ביותר בכשרות בד”צ העדה החרדית.

מטרנה מציגה נדבך נוסף בחתירה המתמדת שלה לחדשנות ומביאה את בשורת ה- HM-O למגזר החרדי. מדובר בבשורה משמעותית להורים ולתינוקות שיוכלו להנות מתמ”ל המכיל שילוב רכיבים ייחודי עם הרכיב החדשני מסוג  HM-O, אומגה 3 ו6 ופרוביוטיקה בכל השלבים.

(ה HM-O שבמוצר אינו מופק מחלב אם).

יתרונות ה HMO המגנים על התינוק בהזנה הטבעית:

HMO הם רכיבים פעילים שנועדו להגן על התינוק באמצעות 4 אפקטים שונים:

  • אפקט פרה ביוטי – מעודד את שגשוג החיידקים הטובים במערכת העיכול של התינוק. נוכחות HMO מעודדת באופן סלקטיבי (בררני) את תפקודם של החיידקים הפרוביוטיים הידידותיים במערכת העיכול, מה שמסייע לתפקוד טוב יותר של מערכת החיסון.
  • אפקט המלכודת-ל HMO יש יכולת היצמדות  לחיידקים פתוגנים  (חיידקים גורמי מחלה) מה שמסייע ללכוד אותם ולפגוע ביכולתם להיצמד לתאי מערכת העיכול ובכך לגרום לזיהומים.
  • אפקט המחסום- התינוק נולד עם מערכת עיכול בה המעי עדיין לא בשל  וחדיר למעבר חיידקים, וירוסים ואנטיגנים, HMO מחזקים את מחסום המעי ובכך משפר את עמידות מערכת העיכול המתפתחת בפני חדירת גורמים מחוללי מחלות.
  • אפקט הויסות – השפעה ישירה על הרכב התאים במערכת החיסון ובכך מווסת את התגובה החיסונית.

HM-O מסוג 2′-FL הוכח כבטוח ויעיל גם לתינוקות ניזוני תמ”ל שאינם יונקים

פריצת הדרך המשמעותית בתזונת תינוקות בשנים האחרונות היא היכולת לייצר ולהוסיף  את רכיב ה HM-O מסוג 2′-FL הנפוץ ביותר*. בשנים האחרונות נמצא כי הוספת HM-O  לתמ”ל בטוחה לשימוש בתינוקות ואושרה לשימוש החל מלידה ע”י רשויות בריאות מוכרות בעולם.

נסטלה, חברת האם של מטרנה והמובילה העולמית בתזונת תינוקות חוקרת את הנושא וחשיבותו כבר משנות ה-80 במהלכן הצליחה לזהות את מבנהו המדוייק של 2’FL ,ה- HMO השכיח ביותר בהזנה הטבעית ולפרסם מחקרים קליניים על יעילותו.

כאמור בימים אלו, בתום מאמצי פיתוח רבים, משיקה מטרנה לראשונה בעולם תמ”ל המכיל HM-O בכשרות מהדרין.

*לתשומת לב חלב אם המזון הטוב ביותר לתינוק *ה HM-O  בתמ”ל אינם מופקים מחלב אם

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן