בהשתתפות עשרות אלפי ילדי העיר: ביתרלנד יוצא לדרך!

פרויקט הקיץ החגיגי של ביתר עילית יתחיל מחר (ב'), בהשתתפות עשרות אלפי ילדי העיר: לונה פארק המשחקים 'ביתרלנד' יפעל במשך כל השבוע הקרוב ויקלוט את רבבות ילדי העיר, ללא עלות # ילדי העיר ימצאו במתחם מתקני ענק, אטרקציות ומתקנים אתגריים, ואף מתקנים חדשים שהוכנו במיוחד עבורם # יום מיוחד יוקדש לטובת ילדי החינוך המיוחד ולילדי צמי"ד # תושבי העיר קיבלו בשבוע האחרון חוברת חגיגית שהוציא המרכז הקהילתי ובו עשרות פעילויות מגוונות לכלל האוכלוסיות בעיר, לימי בין הזמנים # כל הפרטים
PHOTO-2022-08-07-19-02-39
PHOTO-2022-08-07-19-02-39

כמיטב המסורת הביתרית: הלונה-פארק הענק שכל ילדי ביתר עילית מחכים לו, ‘ביתרלנד’, יחל לפעול מחר (ב’), כאשר רבבות מילדי העיר כבר קיבלו לבתיהם את צמידי הכניסה למתחם הלונה פארק הענק.

בשבועות האחרונים עמלו צוותי ההפקה להקים את מתחם הלונה פארק, מאחורי האודיטוריום העירוני ברחוב ברסלב. ‘ביתרלנד’ יפעל במשך השבוע כולו, כאשר ימים ב’ וד’, יהיו עבור הבנות, וימים ג’ וה’, עבור הבנים. השתתפות בביתרלנד היא ללא עלות וצמידי הכניסה כבר נשלחו ישירות לאלפי המשפחות בעיר.

שעות הפעילות של ביתרלנד הן מהשעה 4 אחה”צ ועד לשעה 23:00. בעירייה הסבירו כי לא ניתן לקיים את הפעילות בשעות הצהרים, בהן השמש קופחת על ראשי הילדים וישנה סכנה אמיתית להתייבשות. משכך, הפעילויות כולן מתחילות בשעה 4 אחה”צ.

‘ביתרלנד’ פועל בימי ‘בין הזמנים’ בשנים האחרונות, כאשר ביוזמת רה”ע מאיר רובינשטיין הוקם בתקופת ‘בין הזמנים’ לונה פארק עם שלל אטרקציות, לטובת ילדי העיר. המיזם שהחל כלונה פארק קטן יחסית, הפך עם השנים לפרויקט שנתי שכל ילד ביתרי ממתין לו בציפייה. עוד ועוד מתקנים נוספו עם השנים והפכו את ‘ביתרלנד’ לפרויקט עצום שמביא שמחה אדירה לילדי העיר בימי ‘בין הזמנים’.

השנה, נוספו מתקנים חדשים ואטרקציות חדשות, מתקנים אתגריים והפעלות מיוחדות. במקביל ללונה פארק ולמתקנים, באודיטוריום יתקיימו במהלך כל שעות הפעילות אירועים מיוחדים לילדים, מופעים והפעלות שבהן הושקעה מחשבה רבה.

יום מיוחד יוקדש לטובת ילדי החינוך המיוחד ולילדי צמי”ד, שיוכלו להשתתף במיזם ביום שיוקדש רק עבורם. זאת כחלק מתשומת הלב הקבועה של העירייה לצרכים המיוחדים של ילדים אלו, ועל מנת להקל עליהם את ההשתתפות, מקיימת העירייה מדי שנה יום מיוחד עבור הילדים הנפלאים הללו.

בעירייה מבקשים מכלל ההורים שמגיעים עם ילדיהם ל’ביתרלנד’, לשים יתר תשומת לב על שתיה מרובה, לחבוש כובעי שמש ולוודא כל הזמן שהילדים אינם בסכנה חלילה. צוותי חירום פועלים בכל עת במתחם, בתפלה שלא יזדקקו לשירותיהם.

במקביל, תושבי העיר קיבלו בשבוע האחרון חוברת חגיגית, אותה הפיק המרכז הקהילתי, ובו הם יכולים למצוא עשרות פעילויות לתושבים, לימי ‘בין הזמנים’, ממופעים מרתקים ועד לחוגים מעניינים, טיולים, ימי עיון וסדנאות שפתוחות לקהל הרחב. פעילויות המרכז הקהילתי מופנות לכלל הגילאים, מילדים ועד לקשישים, כאשר חלק מהפעילויות הן לאוכלוסיות דוברות אנגלית, רוסית וצרפתית.

במרכז הקהילתי, שעמלו כדי להכין את שלל הפעילויות המיוחדות, הסבירו כי הושקעה מחשבה רבה לתת מענה לכל אוכלוסייה ולכל מגזר בעיר, מגדול ועד קטן, וכדי שכל תושב ותושבת יוכלו למצוא בפעילויות את האירוע הספציפי המתאים להם.

רה”ע: “אני מברך את צוותי ההפקה על פועלם לטובת ילדי ביתר. כל ילד ביתרי ממתין כל השנה ל’ביתרלנד’, שהוא מהמיזמים החשובים והטובים שיש בעירנו. כאן המקום להודות גם לצוות המרכז הקהילתי שכמדי שנה, עמל כדי להכין עשרות אירועים והפעלות מיוחדים לימי ‘בין הזמנים’, לכלל האוכלוסיות בעיר. אנו שמחים שגם השנה, ילדי העיר יכלו להנות במגוון רחב מאד של פעילויות בימי ‘בין הזמנים’, כדי לאגור כוחות מחודשים לקראת שנת הלימודים תשפ”ג”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן