מחזקים את המענה הראשוני בביתר!

המתנדבים החדשים בארגון
המתנדבים החדשים בארגון

אמש (ד’) בטקס מיוחד נערך סיום קורס חובשים לתושבי ביתר עלית, בו סיימו כ-30 מהחניכים את הלימודים בהצטיינות והוכשרו לתת סיוע ראשוני במקרי חירום ולהציל חיים.

הקורס שנערך על ידי איחוד הצלה ביתר והחל לפני מספר חודשים נועד לתת מענה מהיר יותר באזורים השונים בעיר, ובכך ישלים את פריסת המענה יחד עם עוד עשרות רבות של המתנדבים הותיקים.

במעמד השתתפו ראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין ועוזרו הרב יהודה דייטש, ראש העיר פירט על הצורך והחשיבות הרבה במענה מציל החיים של מתנדבי איחוד הצלה ביתר בהצלת חיים וחסד לתושבים.

סמנכ”ל מתנדבים ותפעול לייזר היימן הודה ושיבח את הנהלת הסניף על ההשקעה בפיתוח הפעילות והחשיבה על המענה לתושבי ביתר במקצועיות מירבית.

את הקורס הדריך במקצועיות יחיאל מייברג אשר בירך את המתנדבים החדשים, והוסיף על השקעתם הרבה בלימוד החומר והציונים ברמה כזו גבוהה לאורך כל הקורס ובכל המבחנים שזה משהו שהוא טרם נתקל ובוודאי יבוא לידי ביטוי גם בשטח.

הפראמדיק האזורי יוני רוזנפלד אשר ליווה את הקורס, חלק שבחים על הידע והפרקטיקה המקצועית של החובשים ובמקצועיות הרבה שהציגו בכל התרגולים.

ראש הסניף שמשי גרוסברגר בירך את החובשים החדשים בברכת ברוכים הבאים וברכת הדרך להתנדבות מלאת עשייה למען הצלת חיים.

במהלך הערב חולקו תעודות הצטיינות על ידי הנהלת הארגון הסניף ומדריכי הקורס, והוענקו אפודי זיהוי וציוד רפואי בסיסי לחובשים החדשים.
נברך את תושבי העיר ואת המתנדבים הוותיקים והחדשים, שניפגש רק באירועים משמחים.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

2 תגובות

  1. צריך להכשיר בביתר גם חובשות. דווקא בשל היותה עיר חרדית.

  2. אין על הצלה ביתר והעומד בראשו שימשי גרוסברגר

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן