פרויקט ‘חפצים בחיים’ שע”י עיריית ביתר עילית וארגון ‘חפצנו לחיים’ הושלם בהצלחה אדירה

שומרים על החיים: הושלם מבצע 'חפצים בחיים', שע"י עיריית ביתר עילית וארגון ׳חפצנו לחיים׳ – פרויקט שהטמיע בילדי העיר את השמירה על הזהירות בדרכים # במסגרת הפרויקט, התקיימו סיורים במוסדות החינוך וצוותים מיוחדים הסבירו על החשיבות של זהירות בדרכים # ילדי העיר, בעשרות מוסדות, הכינו יצירות מיוחדות שעוסקות בזהירות בדרכים ובחשיבות על השמירה על כללי הזהירות # השבוע התקיים מעמד הסיום לפרויקט, בהשתתפות מאות ילדים, במהלכו הוגרלו פרסים לילדים שהשתתפו בפרויקט # רה"ע: "אני מברך את אלפי ילדי העיר שהשתתפו בפרויקט החשוב הזה, בו חידדנו והטמענו בילדים את החשיבות שבשמירה על כללי הזהירות" # סיקור מיוחד
PHOTO-2022-07-28-15-44-45.jpg
PHOTO-2022-07-28-15-44-45.jpg

ונשמרתם מאד: פרויקט ‘חפצים בחיים’ שע”י עיריית ביתר עילית וארגון ׳חפצנו בחיים’, הושלם בהצלחה אדירה. הפרויקט, שמטרתו להטמיע בילדי העיר את החשיבות בשמירה על כללי הזהירות בדרכים, הופעל בעשרות תלמודי תורה בכל רחבי העיר, מכל החוגים והקהילות.

במסגרת הפרויקט, שיצא לפועל בשיתוף ארגון ‘חפצנו בחיים’ ומטה הבטיחות העירוני, סיירו בשבועות האחרונים צוותים מיוחדים ומיומנים במוסדות החינוך, והסבירו לילדי העיר את החשיבות בשמירה על כללי הבטיחות ברשות הרבים.

הפרויקט כולו, שלווה ע”י רבני העיר, חידד אצל ילדי העיר את החשיבות בזהירות בדרכים, במעברי חציה ובכבישים, כל זאת מתוך מטרה להטמיע אצל הילדים את הערך החשוב של שמירה על החיים ולהיזהר מאד בדרכים.

הילדים שהשתתפו בפרויקט, נכנסו להגרלות וזכו בפרסים, כאשר המיזם כולו נוהל בשיתוף עם מנהלי המוסדות. בשבועיים הראשונים של המבצע, למדו התלמידים את הלכות ‘שמירת הגוף והנפש’, מתוך חוברת מיוחדת שהופקה לקראת המבצע. בחוברת מצאו הילדים הלכות, מידות ומוסר בנושאי בטיחות בדרכים.

לאחר הליך הלימוד, התקיימו מבחנים, כאשר הילדים המשתתפים נכנסו להגרלות על פרסים. במקביל, התקיימה תחרות תערוכות בנושא זהירות בדרכים בין כל תלמודי התורה. כל מוסד אף בחר לעצמו ‘סלוגן’ (סיסמא) שהחדיר באופן נאה וקליט את חשיבותה של הזהירות בדרכים.
רה”ע מאיר רובינשטיין סייר בשבועות האחרונים במוסדות החינוך, ועקב מקרוב אחר היצירות המיוחדות שיצרו הילדים, סביב נושא הבטיחות בדרכים. בכל אחד מהמוסדות, הכינו הילדים עשרות יצירות מופת, שכולם קשורות בנושא הבטיחות בדרכים.

השבוע התקיים מעמד הסיום לפרויקט כולו, כאשר בשיאו התקיים מבחן לנציגי תלמודי התורה. בין מאות הילדים שהשתתפו במעמד הסיום, הוגרלו פרסים יקרי ערך. במעמד בירך רה”ע את כלל העוסקים במלאכה ובראשם יו”ר ארגון ‘חפצנו בחיים’, ר’ שלומי כץ, שעמל במשך החודשים האחרונים להוציא אל הפועל את הפרויקט החשוב.

רה”ע: “אני מברך את אלפי ילדי העיר שהשתתפו בפרויקט החשוב הזה, בו חידדנו והטמענו בילדים את החשיבות שבשמירה על כללי הזהירות. בעז”ה, בזכות הפרויקט החשוב הזה, הילדים ישמרו טוב יותר על כללי הזהירות בדרכים, ויימנעו בס”ד תאונות ואירועים שכולנו מבקשים להימנע מהם”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן