חדש מבית Forever Israel: שמפו ומרכך אלו-חוחובה – מבוססים על ג’ל אלוורה טהור בשילוב שמן חוחובה

מרכך ושמפו אלו-חוחובה קרדיט יחצ
מרכך ושמפו אלו-חוחובה קרדיט יחצ

שמפו אלו-חוחובה בעל נוסחה מתקדמת המבוססת על ג’ל אלוורה טהור המעניק תחושת לחות ורכות, בשילוב שמן חוחובה השומר על ברק וגמישות השיער. אלו-חוחובה אינו מכיל סולפטים, עוזר לשמור על איזון הלחות בקרקפת תוך ניקוי וטיהור הקרקפת והשיער. מושלם לשימוש יומיומי המעניק לשיער מראה נפלא לאורך זמן.

ג’ל האלוורה המיוצב של Forever עוזר לשמור על הלחות של השיער ובעל רכיבים העוזרים לשמור על תחושת רעננות וברק לאורך זמן בעוד שמן החוחובה מסייע בשמירה על חוזק ועובי השערה.

שמפו ומרכך אלו-חוחובה קרדיט יחצ Forever-Israel

אלו-חוחובה מכיל מרכיבים פעילים נוספים מהטבע המחזקים את הפורמולה וביניהם שמן ארגן, ויטמין B5 ושמן ורד בר (רוז היפ). יחד, מרכיבים פעילים אלו מספקים חומרים מזינים, חומצות שומן בלתי רוויות ונוגדי חמצון התומכים בשיער בריא ורך. אלו-חוחובה מתאים לשימוש לכל המשפחה ולכל סוגי השיער, עדין לעור הקרקפת, אינו מכיל סולפטים ומשאיר שיער רך וקל לסידור.

אינו מכיל מוצר מן החי, 296 מ”ל, מחיר לצרכן: 119 ₪  

מרכך שיער אלו-חוחובה בעל נוסחה קלילה ומושלמת עבור שימוש יומיומי המשלבת שלושה סוגים שונים של שמנים שנועדו לשקם את השיער ולהעניק לו לחות מבלי להותירו שומני וכבד. מכיל שמן חוחובה המסייע להחליק ולעבות את השערה, שמן ארגן, המכונה גם “שמן מרוקאי”, המזין את השיער בנוגד החמצון העוצמתי ויטמין E ושמן ורד הבר (רוז היפ) התורם לשמירה על שיער רך ולח תוך כדי חיזוק בוויטמינים C, E ו-B. מרכך השיער מתאים לשימוש לכל המשפחה ולכל סוגי השיער, עדין לעור הקרקפת ומעניק לחות לשיער ולקרקפת, אינו מכיל סולפטים ומשאיר שיער רך וקל לסידור.

אינו מכיל מוצר מן החי, 296 מ”ל, מחיר לצרכן: 128 ₪  

ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר האינטרנט של Forever Israel 

אודות Forever

Forever  הוקמה באריזונה שבארה”ב בשנת 1978 על-ידי רקס מוהן והיא פועלת ביותר מ-165 מדינות ברחבי העולם. החברה היא היצרנית, המגדלת והמשווקת הגדולה ביותר של אלוורה ומוצרי אלוורה בעולם ומחזיקה במספר פטנטים המגנים על תהליך הייצוב של האלוורה במטרה לייצר מוצרים באיכות הגבוהה.

מוצרי Forever  מיוצרים בתהליך ייצור בלעדי הנשלט כולו על-ידי החברה עצמה, משתילת הצמח באדמה ועד הפצת המוצר ללקוח. מוצרי החברה זכו בחותם האישור מהמועצה הבין-לאומית למדעי האלוורה – IASC (International Aloe Science Council). מיום הקמתה, Forever Israel פועלת על בסיס מודל עסקי של שיווק רשתי ומייצרת הזדמנות להכנסה נוספת למשווקים הרשמיים של החברה. מוצרי החברה אינם מנוסים על בע”ח והחברה אינה משתפת פעולה עם אף מעבדה המבצעת ניסויים מסוג זה.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן