רבבת ילדים יזעקו ‘שמע ישראל’: חניון ‘קווים’ יארח את התהלוכה הגדולה בארץ

הערכות נרחבת לתהלוכת הענק של ילדי ישראל ב'עיר הילדים' ביתר עילית • אשתקד, בשל הקורונה ולאחר היוודע האסון במירון הוקדשו 8 תהלוכות בכל רחבי העיר לזכר הנספים • השנה, לראשונה בביתר, תתקיים התהלוכה במתכונת גדולה הרבה יותר • אטרקציה יוצאת דופן: ילד שיזכה בהגרלה הגדולה – ייקח את כל כיתתו למירון
נציגים ממארגני התהלוכה בפגישה עם ראש העיר
נציגים ממארגני התהלוכה בפגישה עם ראש העיר

מידי שנה נערכת בביתר אחת התהלוכות הגדולות ביותר בארץ, בהשתתפות אלפי ילדים ברחובה של עיר, שהייתה נחתמת בכינוס ילדים ענק ומהדהד בפארק רחב ידיים בגבעה א’.

עם פרוץ הקורונה ואיסור ההתקהלויות, בשנת תש”פ נערכו תהלוכות “100 מרפסות” בכל רחבי העיר.
בשנת תשפ”א, בשלהי הקורונה, עדיין היו הגבלות והתהלוכות התפצלו בכל שכונות העיר, 8 במספר.

השנה, תשפ”ב בביתר חוזרים בגדול, תחת הסלוגן “ביתר שאת, ביתר עוז”, כשהמילים ‘ביתר’ משמשות לכפל רב משמעות: ביתר שאת בעיר ביתר, וביתר עוז – הרבה יותר מבכל שנה.

המארגנים נפגשו גם עם מנהל אשכול ‘קווים’ בביתר, ידיד חב”ד מר מוריס פישמן. בפגישה תואמו ההיבטים ‘המבצעיים’ של האירוע, בתוך שטח חניית האוטובוסים הענק של חברת ‘קווים’, והחברה נרתמה לסייע בכמה מישורים חשובים להצלחת האירוע.

חברת ‘קווים’ נחלצת לפרוייקט: הפגישה אצל מנהל אשכול ‘קווים’ בביתר, מר מוריס פישמן בתיאום עם כל הגורמים הרלוונטיים, משטרה, עיריית ביתר, ובכפוף להוראות המשטרה המדוקדקות, נערכות הכנות קדחתניות לקידום המבצע, בשיתוף בחורים מישיבות חב”ד, וכן אברכים תושבי העיר, שיעטו ביום שמחתו של רש”בי אפודים זוהרים כדי לשמור על הסדר והנחיות המשטרה.

רק כדי לסבר את האוזן, נדרשים לפי ההנחיות למעלה מ-200 (!) סדרנים, ומדובר בלוגיסטיקה מורכבת עד לפרטי פרטים, כולל שינויים משמעותיים בתחבורה לטובת האירוע.

בהזדמנות זו, פונים המארגנים לתושבי העיר להשתלב כמדריכים, לתרום ממרצם, זמנם והונם להצלחת התהלוכה ולכבודו של רשב”י.

מה שצפוי למשוך השנה עוד יותר את ילדי ביתר, הם הפרסים הגדולים המתוכננים: ילד שיזכה בהגרלת הענק יקח את כל המשפחה לשבות מירון, וילד נוסף שיזכה בהגרלה – יקח את כל ילדי כיתתו לציון רבי שמעון בר יוחאי. בנוסף, יוגרלו ארון מלא ספרים, אופניים ופרסים יקרי ערך נוספים. שווה להגיע.

היערכות בחניון הענק של חברת קווים לתהלוכה הגדולה
Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן