טוויסט הרובוט שיודע לעשות בשבילכם המון

WhatsApp Video 2022-05-12 at 19.55.24_Moment
WhatsApp Video 2022-05-12 at 19.55.24_Moment

בזמן ששר התקשורת יועז הנדל מקדם רפורמה בשוק הסלולר הכשר, רבים מקרב המגזר החרדי כבר אוחזים ברשותם, במקביל למכשיר הכשר ולחילופין באופן בלעדי, מכשירים חכמים מסוננים של החברות השונות – ובכך משלבים קידמה לצד מוגנות מפני סכנות הטכנולוגיה.

המכשירים החכמים, לסוגיהם השונים, חדרו למגזר במהלך העשור האחרון בעקבות הצורך העז שהלך וגבר עם השנים, כאשר כל חברה, משרד ממשלתי, בנקים, חניות בתשלום וכל עסק המכבד עצמו, הרחיבו ולעיתים העבירו לחלוטין את שירותיהם לאפליקציות שפותחו.

אחת הבולטות שבאפליקציות אלו זו אפליקציית WhatsApp, שעם השנים הפכה לנחלת הכלל ולאחד מכלי התקשורת המשמעותיים ביותר בשיח בין אנשים. תחילה היה זה בעיקר באמצעות צ’אטים כתובים וקוליים, אישיים וקבוצתיים, אך במהלך השנים פיצ’רים נוספים ומשמעותיים נוספו לה ושדרגו אותה.

ההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה והאפליקציות הרבות שפותחו, טומנים בחובם גם סכנות רוחניות רבות. חברות הסינון השונות מסננות ובצדק אפליקציות ותכנים רבים בשל הסכנות מחד, אך מאידך רבים מבני המגזר המחזיקים במכשירים מסוננים מתקשים להתנהל במתכונת זו.

אתגר מורכב זה הביא במהלך השנתיים האחרונות לפיתוחו של ‘טוויסט’, בוט מיוחד ומתוחכם הפועל בתוך אפליקציית WhatsApp, אשר הפכה לרשת החברתית הבולטת ביותר במגזר החרדי ולא רק.

טוויסט, למעשה, פועל כממשק בפני עצמו ומאפשר פעילויות רבות ומגוונות, בצורה נגישה ובטוחה, גשמית ורוחנית, עם תפריט אישי המתואם לכל משתמש ומשתמש, כאשר על הדרך נחסך הצורך בהורדתם של אפליקציות נוספות.

ב’טוויסט’, שבשרותיו משתמשים היום מעל למאה אלף משתמשים, ישנן פונקציות רבות שלא מתאפשרות במכשירים המסוננים על סוגיהם השונים, בשל בעיות טכניות שונות שלא מאפשרות לחברות מתן אפשרות גישה אליהם מבלי להיחשף לתכנים נוספים.

כך לדוגמא ב’טוויסט’ ניתן למצוא בבדיקה פשוטה ומהירה את זמני היום העדכניים לפי תוכנת הזמנים העדכנית ביותר ‘חזון שמים’ (עליה מבוסס גם לוח ‘עיתים לבינה’) בישראל ובעולם כולו, כולל דף היומי, משנה יומית ועוד.

בנוסף, באמצעות ‘טוויסט’ מתאפשרת חלוקת ספרי תהילים בצורה מקוונת ונוחה ללא צורך בהפניה לאתרים אחרים, כאשר אף האופציה של בחירת פרקי תהילים ליארצייט לפי אותיות נשמה ושם נפטר קיימת.

כמו כן, אפשרות נוספת הקיימת ב’טוויסט’- ואשר בימים אלו נעזרים בה למעלה מחמשה עשר אלף ממשתמשיה – היא תזכורת ספירת העומר חכמה ומותאמת אישית, המאפשרת דחייה של התזכורת בעת הגעתה ועוד.

בנוסף, לעת עתה ‘טוויסט’ הוא היחיד ברשת הנותן מענה מידי ועדכני לשאלה מה הוא ערכו העדכני של חמישה סלעים, המשמשים למצוות פדיון הבן.

מלבד כל אלו ניתן למצוא במערכת המשוכללת מחשבון המרת מטבע, מחשבון מע”מ, מחשבון אחוזים, לוח טיסות, בדיקת קווי תח”צ בזמן אמת, תרגום, מעקב חבילות דואר, תזכורות טיימר, מידע על מספרי רכב, שליחת הודעה מהירה מבלי לשמור את איש הקשר + זיהוי שם, לצד פונקציות רבות ומתוחכמות.

משתמשי הבוט מציינים את חווית המשתמש הקיימת בו ואת הנגישות הפשוטה שלו, כאשר הוא מתוכנת וחכם לזהות אוטומטית את השאלה/הבקשה מבלי להגדיר אותו מראש לנושא ספציפי.

לצד זאת ‘טוויסט’ מספק שירותים שונים, בתשלום, של הגדלת מאגר אנשי הקשר לצורך הגדלת הצפיות בסטטוסים של בתי עסק, חנויות וכדו’, לצד יצירת לידים וקישור לקוחות פוטנציאליים לחנויות שונות.

קישור לרובוט: טוויסט

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן