פסח מיט א ברען: מאות הורים בכנס הכנה מיוחד לליל הסדר

כנס הכנה מיוחד לליל הסדר התקיים השבוע בביתר עילית # מאות הורים שמעו את דבריו הנפלאים של המחנך והמשפיע החסידי הרה"ח ר' פנחס ברייער שליט"א, שבמתק לשונו הסביר את העיקרים החשובים עליהם יש לעמוד בליל הסדר # הדים רבים ברחבי העיר על פועלה של הסיעה החסידית, שיוזמת פעילויות לכלל הגילאים בעיר, מקטן ועד גדול # רה"ע: "כלל המשתתפים בפעילויות, בכל הגילאים, מגיעים לחג הפסח לאחר הכנה אמיתית, ועם 'ברען' חסידי אמיתי"#
PHOTO-2022-04-11-14-54-35
PHOTO-2022-04-11-14-54-35

מאות הורים השתתפו אמש בכנס מיוחד שהתקיים בעיר, תחת הכותרת ‘הכנה לליל הסדר – ‘והגדת לבנך’ – בראשות המחנך והמשפיע החסידי הרה”ח ר’ פנחס ברייער שליט”א. את הכנס יזמה הסיעה החסידית בעירייה, ומנהל היוזמות החינוכיות מטעמה, הרב גדליה אייזנשטיין, מראשי מרכז ‘מצפן’ בעיר.

מיזם זה מצטרף לשורת יוזמות, לכלל הגילאים, אותם יזמה הסיעה החסידית בעיר. מבצע ‘סוף זמן’, שנועד לתלמידי הכיתות הגבוהות בת”תים בעיר הושלם בהצלחה, כאשר התלמידים השלימו את החומר הלימודי לקראת חג הפסח, ואף השתתפו בכנס הכנה מיוחד שהתקיים בעבורם. בימים אלו נמצא מיזם ‘ישיבות בין הזמנים מיט א ברען’, בשיאו, כאשר אלפי בחורי החמד, מכלל הישיבות החסידיות בעיר, משתתפים במפעל העצום.

בסיעה החסידית חשבו כי מן הראוי לקיים כנס מיוחד, שמיועד להורים בלבד, ומטרתו, לתת את הכלים הנכונים להורים כיצד להנחיל את המסרים הנכונים בליל הסדר. בשעות הערב התאספו מאות הורים לשמוע את דבריו של המחנך והמשפיע החסידי הרה”ח ר’ פנחס ברייער שליט”א, שבמתק לשונו הסביר במשך שעה ארוכה על העיקרים עליהם יש לעמוד בליל הסדר, על מצוות ‘והגדת לבנך’, וכיצד ניתן להעביר את המסרים החשובים בליל הסדר, לדורות הבאים.

ברחבי העיר חשים היטב את פועלה של הסיעה החסידית, שכאמור, מקיימת פעילויות מגוונות לכלל הגילאים בעיר, מקטן ועד גדול. מהיוזמות בתוך היכלי התורה וספסלי ביהמ”ד, דרך הפרויקטים המיוחדים לתשב”ר בת”תים ועד לכינוסים המיוחדים להורים עצמם.

רה”ע הרב מאיר רובינשטיין שהשתתף גם הוא במעמד, בירך את המארגנים והוסיף: “אנו רואים בחוש כיצד ההכנה לקראת חג הפסח בכלל וליל הסדר בפרט, משפיעה על הילדים ועל בחורי החמד, ופעילות זו אינה פוסחת גם על ההורים.

“ידועים דבריו של רבי לוי יצחק מברדיצ’ב שאמר שההכנות לחג הפסח, הם כ”כ גבוהות שאפשר לזכות על ידיהן לרוח הקודש. ומדוע לצערנו לא זוכים? בגלל שנופלים לכעס, בשל הטרדות והלחץ של ערב החג. אבל כשאנו עדים לכך שמאות יהודים חשובים מגיעים לכנס שכולו הכנה ראויה לחג, זהו ללא ספק המקום שניתן לשאוב ממנו רוח הקודש. זהו הקמחא דפסחא הכי חשוב שיש!”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן