פסח של חירות בביתר עילית

ערב חג הפסח תשפ"ב, בעיריית ביתר עילית השלימו את ההכנות לחג: מארז חגיגי חולק לכל משפחה בעיר כשהוא מכיל חוברת ובה סיפורה של העיר, מא' ועד ת', וכוללת גם חידונים וחידודים לחג # כמו"כ, חולקה חוברת מיוחדת של פנינים וחידושים לחג הפסח מבית 'שבת טיש' # בעירייה השלימו את ההכנות לחג, כאשר עובדי העירייה ניקו וצחצחו את העיר, במקביל להשלמת מבצע הניקיון 'מהפך בפח' #  בנוסף, חילקה העירייה בשיתוף עם 'ביתר פמילי' קמחא דפסחא לאלפי משפחות ברוכות ילדים בעיר # רה"ע: "אנו זוכים להיכנס אל החג מתוך שמחה אמיתית"
PHOTO-2022-04-12-19-46-01.jpg
PHOTO-2022-04-12-19-46-01.jpg



ערוכים ונכונים לקראת החג: בעיריית ביתר עילית השלימו את ההכנות לקראת חג הפסח בשורת מבצעים מיוחדים שנועדו להכניס את החג מתוך שמחה אמיתית. השבוע הושלם פרויקט ‘מהפך בפח’ – זו השנה השנייה ברציפות – במסגרתו התבקשו התושבים לוודא ששקיות האשפה מוכנסות אל הפחים. במסגרת המבצע, כל ילד ש’נתפס’ ע”י נאמני הניקיון של העירייה כשהוא מכניס שקית אל הפח – זכה בקומיקס מהודר.

התושבים אף התבקשו להתקשר למוקד העירוני על כל הכנסת שקית אל הפח, כאשר מדי ערב התקיימה הגרלה בין המשפחות המדווחות, ועשרה מהן זכו במגש פיצה. כלל המשתתפים במבצע – קרוב לעשרת אלפים תושבים – נכנסו להגרלת ענק שתתקיים לאחר חג הפסח.

העיר כולה התעטפה בשבועות האחרונים בלבוש חג: עובדי אגף שפ”ע פעלו בשבועות האחרונים מסביב לשעון כדי לצבוע מחדש את מעברי החציה, ללקט פסולת בניה מהאתרים השונים ולתקן ולדרג את הכבישים והמדרכות. גרוטאות נאספו והעיר צוחצחה לקראת החג המתקרב. כמו כן, הונחו במקומות המסומנים מכולות ביעור החמץ, לקראת החג. במסגרת ההכנות לחג, כמדי שנה, הוקמו עמדות להגעלת כלים, בחינם, כאשר העירייה מממנת את המיזם לטובת התושבים. השנה, התווספו לשני מוקדי הגעלת הכלים, מוקד נוסף בגבעה ב’, לטובת התושבים. התושבים יוכלו להגעיל את הכלים בחינם בימים ד’ וה’.

ביתר עילית – מא’ ועד ת’

גולת הכותרת של חג הפסח הוא המארז החגיגי שהגיע לכל משפחה בעיר – מארז חוברת ייחודית שהופקה במיוחד עבור התושבים, ומספרת את סיפורה של העיר, מא’ ועד ת’, כאשר כל אות מספרת על נפח מיוחד שקיים בעיר. בחוברת ימצאו התושבים גם חידודים וחידונים שנכתבו במיוחד עבורם, ועוסקים בתחומים שונים השייכים לעיר ולתושביה.

כמו”כ, בחוברת מופיעים פרסומי אירועי התרבות שיתקיימו אי”ה במהלך החג בעיר. המארז החגיגי כולל גם חוברת פנינים וחידושים לחג הפסח, מבית היוצר של ‘שבת טיש’, וסט של נוצה וכף, לליל בדיקת חמץ.

וכמדי שנה, גם בערב חג הפסח הזה חילקה העירייה את ה’קמחא דפסחא’, בשיתוף עם ארגון ‘ביתר פמילי’. אלפי משפחות ברוכות ילדים בעיר קיבלו את ה’קמחא דפסחא’ שיקל עליהם את ההכנות אל החג הקרב.

במהלך ימי חול המועד יתקיימו אירועי שמחת חג רבים בעיר, כאשר אירוע החג המרכזי יתקיים אי”ה ביום א’ דחוה”מ, בהשתתפות הרה”צ רבי אלימלך בידרמן שליט”א, בשילוב נגנים וברוב עם, באולמי ‘בית ברכה’ בעיר.

רה”ע הרב מאיר רובינשטיין: “כמדי שנה, פעלנו כדי להביא את שמחת החג לכל בית בעיר. אם זה בערכה החגיגית שמתאימה לכל משפחה, ואם בסיוע למשפחות ברוכות הילדים, פאר עירנו. כאן המקום להודות לעובדי העירייה המסורים שפעלו כדי להכין את העיר לקראת החג. אבקש לשלוח את ברכתי לכלל תושבי העיר: חג פסח כשר ושמח!”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן