לקראת חג הפסח Forever Israel מציגה מארזי חג מפנקים לכל המשפחה

מארז אנטי אייג'ינג מתקדם קרדיט יחצ Forever
מארז אנטי אייג'ינג מתקדם קרדיט יחצ Forever

לכבוד חג הפסח, חג המתנות, חברת Forever Israel מציעה מגוון מארזים מיוחדים שיאפשרו לכם לפנק גם את עצמכם וגם את היקרים לכם במתנות שיעשו להם נעים בגוף ובלב. Forever Israel מציגה מגוון של מארזי מתנה עם מוצרי טיפוח מעולים שמבוססים בעיקר על ג’ל אלוורה טהור.

מארז מתנה Essentials

מארז מתנה המכיל את מוצרי הדגל המנצחים של Forever , מוצרים שימושיים בכל בית ולכל גיל. המארז מכיל קרם אלו פרופוליס קרם טיפולי בעל מרקם עשיר המעניק לעור לחות והזנה על בסיס אלוורה ופרופוליס, ג’ל לצחצוח השיניים פוראוור ברייט המכיל פורמולה עדינה ונטולת פלואוריד המבריקה ומחזירה את השיניים לצבעם המקורי ללא שחיקה או חומרי הלבנה מלאכותיים ודיאודורנט סטיק מבוסס אלוורה המעניק הגנה אפקטיבית נגד ריחות למשך כל היום.

ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר האינטרנט הרשמי של Forever Israel 

מחיר: 190 ₪, המוצרים לא נוסו על בעלי חיים

מארז טיפוח עור הפנים

מארז מתנה המוקדש להזנה טבעית לעור הפנים עם מוצרים שיתאימו לשגרת הטיפוח היום יומית. המארז מכיל ג’ל לחות מרגיע מסדרת “סוניה” המועשר  בשפע רכיבים צמחיים ועוצמתיים, מתפרק לחומרים נשאי לחות המותירים אחריהם מראה עור רענן. פילינג “אלו סקראב”  המתאים לשימוש יומיומי ומבוסס על ג’ל אלוורה מיוצב וכדוריות שמן חוחובה ומסיכת ג’ל המזינה את העור, מעושרת באלוורה ובתמצית אצות על בסיס תרכובות ביו-אקטיביות עשירות.

ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר האינטרנט הרשמי של Forever Israel 

מחיר: 359  ₪, המוצרים לא נוסו על בעלי חיים

מארז אנטי-אייג’ינג מתקדם

מארז מתנה המכיל מוצרים נבחרים מסדרת האנטי אייג’ינג של המותג המסייעים לחידוש ושמירה על העור. המארז מכיל קרם ניקוי מסדרת “אינפינט” על בסיס מרכיבים עוצמתיים טבעיים כמו תמצית תפוח, חומצת אמינו תפוח וחומצות שומן קוקוס וסרום למיצוק מסדרת “אינפינט” בעל רכיבים המסייעים לתהליך המיצוק הטבעי של העור. קרם לחות עמוק מסדרת “סוניה” המכיל סרמידים המוסיפים לחות לשכבות העמוקות של העור.

ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר האינטרנט הרשמי של Forever Israel 

מחיר: 612 ₪, המוצרים לא נוסו על בעלי חיים

אודות Forever

Forever  הוקמה באריזונה שבארה”ב בשנת 1978 על-ידי רקס מוהן והיא פועלת ביותר מ-165 מדינות ברחבי העולם. החברה היא היצרנית והמשווקת הגדולה ביותר של אלוורה ומוצרי אלוורה בעולם ומחזיקה במספר פטנטים המגנים על תהליך הייצוב של האלוורה במטרה לייצר מוצרים באיכות הגבוהה. מוצרי Forever  מיוצרים בתהליך ייצור בלעדי הנשלט כולו על-ידי החברה עצמה, משתילת הצמח באדמה ועד הפצת המוצר ללקוח. מוצרי החברה זכו בחותם האישור מהמועצה הבין-לאומית למדעי האלוורה – IASC (International Aloe Science Council). מיום הקמתה, Forever Israel פועלת על בסיס מודל עסקי של שיווק רשתי ומייצרת הזדמנות להכנסה נוספת למשווקים הרשמיים של החברה. מוצרי החברה אינם מנוסים על בע”ח והחברה אינה משתפת פעולה עם אף מעבדה המבצעת ניסויים מסוג זה.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן