נעמן מבית אקסטרה ריטייל פותחת את האביב

33586_4a_נעמן-יחצ-01-2000x2000c
33586_4a_נעמן-יחצ-01-2000x2000c

קולקציה חדשה המעניקה חוויית בישול מקצועי ואיכותי, אירוח חגיגי והגשה בסטייל. אז מה חדש על המדפים ומה יכול להתאים כמתנת חג למארחים?

נבחרת סירי זהב לבישול והגשה מסדרת TOMBY היוקרתית, ווק מוכסף בעיצוב אלגנטי ובעל ציפוי נון סטיק איכותי, מבחר כלי הגשה ואירוח בעיצוב מקורי של סטודיו הבית Tutto Arte – בדגש על אפשרות לשלב מה שאוהבים בשיטת Mix & Match, סדרות מרהיבות של כלים מיוחדים מבית המותג האוסטרלי המוביל Maxwell & Williams ומגוון עשיר של גאדג’טים ואביזרי מטבח

קולקציית אביב-קיץ 2022 של נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול והאירוח בישראל, שופעת יצירתיות וחדשנות ומצטיינת גם באיכות בלתי מתפשרת ובפרקטיות מיטבית הבאה לידי ביטוי במגוון רחב של כלים המשמשים בו זמנית לבישול, לחימום, להגשה ולאחסון במקרר ובמקפיא. עניין הפרקטיות והנוחות הוא  המוטו שמוביל את מעצבות סטודיו הבית Tutto Arte בחשיבה ובפיתוח קולקציות חדשות, ועל כן את מרבית כלי ההגשה והאירוח של נעמן ניתן לרכוש בתפזורת, מה שמעניק ללקוח הזדמנות להרכיב סט בשיטת  Mix & Match – בהתאמה אישית על פי בחירתו והעדפותיו מבחינת סגנון עיצוב, צבעים, כמויות, צורות וגודל ועוד.

דודי כהן, מנכ”ל אקסטרה ריטייל: “כמותג המוביל בתחום הבישול והאירוח, בנעמן לא קופאים על השמרים ופועלים במרץ בכדי להביא לצרכן הישראלי את הדבר הבא, לחדש, לסקרן ולהפתיע. קולקציית אביב-קיץ 2022 המתאפיינת בעיצובים מקוריים, בחדשנות ובאיכות ללא פשרות, מעניקה ללקוחותינו נבחרת כלים מנצחת להצלחה במטבח ומבטיחה חוויית בישול ואירוח מרגשת וייחודית ברוח הטרנדים המובילים.”

אלון כרמלי, מנהל חטיבת נעמן, ורדינון ודיסני הום, מציין: “בנעמן תמיד מחפשים את האתגר הבא ושואפים להעניק ללקוח פתרונות איכותיים ומענה פרקטי לצרכיו הרחבים.” והוא מוסיף כי  שלל מוצרי הקולקציה כבר זמינים בכ-90 חנויות נעמן בפריסה ארצית ובאתר האונליין המספק חווית שופינג וירטואלי נוחה ויעילה וזמני אספקה מהירים.

את ההכנות לסעודה החגיגית ינעימו במיוחד סירי נירוסטה מסדרת TOMBY שכבשה את ליבו של הצרכן הישראלי. מעתה ניתן למצוא על המדפים סירים מרהיבים מהסדרה בצבע זהב וסירים מוכספים,  המשודרגים עם ציפוי נון-סטיק איכותי המונע הידבקות מזון. הפתעה נעימה מחכה לחברי המועדון NV Club ולמצטרפים חדשים שיוכלו ליהנות ממארז מרשים הכולל 3 סירים (4.35 ליטר, 5.7 ליטר ו-7.4 ליטר) תמורת 399.9 ₪ בלבד (במקום 1,399 ₪).

חידוש נוסף במחלקת הסירים והמחבתות של נעמן – מחבת ווק בצבע כסוף אלגנטי בעלת ציפוי נון סטיק איכותי. המחבת מגיעה בשני גדלים וללא ספק יכולה לשמש מתנה נהדרת ופרקטית.

את חווית האירוח החגיגי ניתן להשלים עם מערכת סכו״ם  DORבעיצוב יוקרתי ובמראה סולידי במיוחד. סט הסכו”ם העשוי נירוסטה אל-חלד 18/10 מתאים ל-6 סועדים והוא מגיע בשני צבעים קלאסיים – שחור וזהב. חברי המועדון NV Club ומצטרפים חדשים ייהנו מהטבה בלעדית ויוכלו לרכוש את סט הסכו”ם הייחודי ב-299.9 ₪ בלבד (במקום 599.9 ₪).

נעמן מחדשת גם בגזרת כלי הגשה ואירוח. לדברי  ויקה יוסל, סמנכ”לית חדשנות ועיצוב: “כתמיד, מעצבות סטודיו הבית Tutto Arte נתנו דרור ליצירתיות ולדמיון ויצרו סדרות מקוריות ומרשימות ביופיין. כך למשל סדרת פורצלן קמילה, הסדרה המובילה בקולקציית החג, בולטת במיוחד בזכות שילוב צבעים מנצח של לבן וכחול עמוק ועיטור פרחים אלגנטיים ועדינים. הסדרה מציעה מגוון רחב מאוד של כלי הגשה ואביזרי אירוח, כאשר הרעיון שהוביל את המעצבות בפיתוח הסדרה הייחודית והעשירה היה לאפשר ללקוחות נעמן להרים בביתם סרוויס מרשים ולהכניס את החוויה של המסעדה הביתה.”

שאול פרץ, סמנכ”ל סחר ושרשרת אספקה מציין כי למרות האתגרים שהביאה איתה הקורונה, ביניהם שיבושים קשים בשרשרת ובזמני האספקה, עלייה חדה במחירי חומרי הגלם, סגירת מפעלים, זינוק בעלויות התובלה ועוד – הצליחו בנעמן לפתח ולהביא לצרכן הישראלי קולקציית חג עשירה ומרהיבה, ולא פחות חשוב – גם לשמר את רמת המחיר. לרגל חג הפסח ייהנו חברי המועדון NV CLUB ומצטרפים חדשים מ-40% הנחה* על כל מוצרי קולקציית אביב-קיץ 2022. “לקולקציה החג הוספנו גם את מגוון כלי הזכוכית של המותג הבינלאומי המוביל Pasabahce, המציע מבחר רחב של כוסות, גביעים, תבניות וכלי הגשה עשויים זכוכית משובחת, עמידה ושקופה ובמחירים נגישים. כמו כן, אנו ממשיכים לחזק את תחום כלי הגשה ואירוח על ידי המותג האוסטרלי הפופולארי Maxwell & Williams, המביא את מיטב הטרנדים העולמיים. מבין המגוון העשיר של המותג בולטת במיוחד בקולקציית החג סדרת Zanzibar – סדרת כלי הגשה ססגונית למנות אחרונות שמקפיצה פלאים כל שולחן. הסדרה מציעה כלים ייעודיים להגשת תה וכיבוד, ספלים וקנקנים אלגנטיים, מעמדי קומות וצלחות הגשה לקינוחים ועוד. כלי הסדרה הצבעונית והנועזת במיוחד ארוזים בקופסאות מהודרות – מתנה מרהיבה ושימושית לחג”, מוסיף פרץ.

לאחרונה, הודות לטכנולוגיה מתקדמת ובלעדית,  גם בעלי טלפון סלולרי כשר יכולים להצטרף למועדון הלקוחות וליהנות משלל ההטבות הייחודיות לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים.

להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר, בקניית 2 פריטים ומעלה, המבצע בתוקף עד 30.4.2022 (כ”ט בניסן תשפ”ב) ו/או עד גמר המלאי.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן