קניות לחג במשביר, דיינו.

חלום של קניות ברשת המשביר, כל המחלקות לבשו חג, מאופנה ועד בישום, כלי בית וחשמל, ובגדים אופנתיים לילדים. מארזי מתנה , מארזי בישום וטיפוח ועשרות מוצרים במחירי חג מפתיעים. קדימה מחכים לכם!!
רשת משביר פסח (3)
רשת משביר פסח (3)

בהלת הקניות חוגגת, הקניונים עמוסים, הודעות טקסט עם ברכות חג שמח כבר מופצות לכל עבר והחמץ במגמת הכחדה. כל הסימנים מעידים על כך שפסח כבר פה, ואתו ליל סדר ופגישות משפחתיות. אם גם אתם, כמו כולם, דחיתם את קניית המתנות עד הרגע האחרון ? ברשת המשביר תמצאו מגוון עצום של פריטים ואקססוריז לבית, מותגי אופנה, כלי מטבח, אביזרי אמבטיה, מוצרי טיפוח ואיפור, בשמים ועוד. המלצה שלנו לעיצוב שולחן אלגנטי בשחור ולבן, הכול תחת קורת גג אחת, וכל מה שצריך זה לקפוץ, לבחור ולרכוש.

פסח כבר כאן וחלק מאווירת החג היא לתת מתנות לאנשים שאתם אוהבים. רשת המשביר  היא המקום המושלם בו תוכלו לקנות מתנות לכל המשפחה במקום אחד. את שולחן החג המפואר שלך את יכולה להשלים במחלקת כלי בית, יש סטים של צלחות לכל האורחים, כוסות, גביעי יין, וואזה לפרחים שבחרת כבר ומפה מתאימה לכל השולחן.

משם ממשיכים למתנות לאימא, או איך לפנק את אבא, מה להביא לאחים ולאחיות , להפתיע את החברה הטובה, במשביר תמצאו מגוון עצום של פריטים ואקססוריז, מותגי אופנה, מגבות ואביזרי אמבטיה, כלי נוי, מוצרי טיפוח ואיפור, בשמים ועוד. הכול תחת קורת גג אחת, וכל מה שצריך זה לקפוץ, לבחור ולרכוש מתנות לך ולכל האוהבים שמסביבך. 

במחלקת הבישום והטיפוח, מארזי מתנה של החברות המובילות, ג’ורג’ו ארמני, דולצ’ה גבנה, אסתי לאודר, מייקל קורס, בוס ועוד… במחירים מפתיעים ומשמחים.

במחלקת הלבשה אישית, המותג המוביל טריומף עם קולקציית קיץ טרנדית ואופנתית, פריטים שיהפכו את בגדי החג שלך למעוצבים יותר, פיג’מות קייציות יפיפיות.  לנשים מצפות מותג הלבשה האישית בראבדו, עם דגמים נוחים במיוחד ששומרים גם על טרנדיות. ועוד מגוון רב ורחב של מותגים בינלאומיים.

אופנת קנת קול עם קולקציית חג רעננה לגברים ונשים. אליה תצוותו זוג נעליים חגיגיות ואתם מוכנים לליל הסדר.

אה, כן, לא שכחנו את הילדים, אופנת אוקיידי החגיגית והצבעונית מחכה לילדים שלכם, המותג הצרפתי האיכותי המוביל.

קניתם בגדים, נעליים, מתנות, ומה עם שולחן ליל הסדר? סטים מהממים לשולחן החג, כלים עם טוויסט שיתאים לכל שולחן חג, כלי הגשה יפיפיים, סט סכום מרשים. מפות וראנרים. 

עכשיו אתם יכולים לשים וי, הכל מוכן לחג. 

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן