בראבדו המותג שלך גם בסיגלית

סיגלית צילום: יחצ
סיגלית צילום: יחצ

באירוע חגיגי שנערך בסיגלית- בוטיק לאישה החרדית, הושק  בראבדו –  מותג ההלבשה האישית הבינלאומי, באירוע המשמח הכירו המשתתפות הן את המותג והן את החנות הביתרית סיגלית הידועה וזכו לבוקר שכולו אופנה וסטייל לאישה.  

המותג הידוע בראבדו  הוא מותג שמלווה אותכן מרגע הבשורה המרנינה ועד הלידה המרגשת שממשיכה לתקופת הנקה מרגשת לא פחות.

בהנהלת המותג הבינלאומי, מאמינים בשוק הישראלי והקטלוג השנתי מסביר לנו את החזון של המותג ברמה העיצובית, האיכותית, והכל למענך ולמען התינוק שלך.

בהשקה הציגה מנהלת החנות את הפריטים שהם רב עונתיים ומגיעים בצבעים בסיסיים שחור לבן וגוף וכמובן גם קולקציות עונתיות, חורף וקיץ אשר מובילים ומיוצרים בגוונים התואמים את הטרנדים העולמיים והאופנתיים ביותר. למותג בראבדו פריטים לתקופת ההריון וההנקה מהטובים בעולם עם מספר פטנטים שנרשמו לאורך השנים, ולחדשנות משמעותית לאורך השנים בפיתוח המוצר והמותג.

הנשים שהשתתפו באירוע שמעו את סיפור המותג שעורר עניין רב.

כיצד  ב-1992 נולדה חברת Bravado! Designs כעסק ביתי קטן, פרי מוחן הקודח של שתי אמהות קנדיות צעירות, שמאסו במה שהציעו בחנויות. הקו המנחה שלהן היה סגנון ונוחות – להרגיש יפה ורגועה כל זמן ההיריון וגם לאחר הלידה!.

במהלך השנים הפכה bravado לשם דבר בתחום ההיריון וההנקה. הסיבה העיקרית לכך היא ההתמחות הטוטאלית בתחום ההנקה ללא זליגה למוצרים אחרים. החברה נחשבת כיום לחברה המובילה בעולם בתחום זה, לזאת המעניקה את המגוון הגדול ביותר של דגמים בתחום ואיכות מוצריה נחשבים לטובים בעולם. הדגמים של bravado נמכרות בכל העולם והן נלבשות על-ידי מאות אלפי אמהות

החנות סיגלית בביתר עלית, היא אחת מעשרות נקודות המכירה פרוסים ברחבי הארץ.

משתתפות האירוע  נהנו מכיבוד עשיר, מהמקום המושקע וחנות הבוטיק לאישה – סיגלית, החנות מצטרפת לחגיגת האופנה והסטייל שיש לה להציע לאישה החרדית.

כמה מילים על סיגלית :

סיגלית היא כאמור חנות בוטיק מובילה ואיכותית להלבשה אישית, אינטימית, מעוצבת, מזמינה ומפנקת, עם יחס אישי וחם מקום שכיף להיות בו.

חשוב לציין את המקצועיות ברמה גבוהה ולא מתפשרת להתאמה מדויקת ומוקפדת לנראות מקסימליסטית.

בבוטיק התמחות גם במידות גדולות. לכלות, נערות ועוד.

סטנד מיוחד לפיג’מות של דלתא במחירים אטרקטיבים שמוכיחים שאין צורך לצאת מהעיר כדי להתחדש במיטה האופנה הטרנדית לנשים ונערות.

סטנד של מטפחות וכובעים אופנתיים לבית, ועוד.

נשות ביתר מכירות את החנות סיגלית שהתחדשה עכשיו לקראת החג בקולקציות אופנתיות וטרנדיות, שירות מקצועי ואישי.

סיגלית, מרכז מסחרי שמחת משה גבעה B

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן