ביתר עילית: סיור מיוחד של מנהל רשות מקרקעי ישראל בעיר

ממשיכים בעשייה: השבוע התקיים סיור מיוחד של מנהל רשות מקרקעי ישראל, מר יעקב קוינט, שהגיע כאורחו של רה"ע # במהלך הסיור התבקש מנהל רמ"י לסייע לתנופת התעסוקה בעיר # כמו"כ, בסיור נדונו סוגיות הרלוונטיות לגבי התפתחות תחום הדיור בעיר # רה"ע: "אנו ממשיכים בס"ד בפיתוח עתודות הבנייה של העיר, ובהשקעה הרבה בהבאת מרכזי תעסוקה לתושבי העיר"
PHOTO-2022-03-23-20-27-20
PHOTO-2022-03-23-20-27-20

השבוע התקיים סיור מיוחד בביתר עילית, של מנהל רשות מקרקעי ישראל מר יעקב קוינט, שהגיע לעיר כאורחו של רה”ע מאיר רובינשטיין. לסיור נלוו צוותו הבכיר של מנהל רמ”י, וכן קמ”ט אפוטרופוס ביו”ש, מר יוסי סגל. מטעם העירייה השתתפו הנהלת העיר ומנהלי האגפים השונים.

הסיור נפתח בישיבה ממושכת אודות עתודות הבנייה בעיר, כאשר רה”ע הציג בפרוטרוט את המיקומים בעיר שבהם ישנה היתכנות לבנייה, כאשר לצורך השלמת ההליכים נדרשים אישורים ממשלתיים.

לאחר מכן, יצאו המשתתפים לסיור, כאשר בין היתר ביקרו במרכז התעסוקה של חברת ‘סיטיבוק’, שמעסיקה מאות מתושבות העיר. מנכ”ל החברה פרס בפני המשתתפים בסיור את השקעת העירייה בהבאת מרכזי תעסוקה אל העיר.

הסיור הסתיים באזור התעשייה ‘היער האנגלי’, הצפוי לתת מענה מסיבי של תעסוקה לתושבי העיר. רה”ע ביקש את הסיוע של מנהל רמ”י לזרז את הליכי הבירוקרטיה מול הממשלה, בהקדם האפשרי. כמו כן, דובר אודות תוכניות בניה עתידיות והמשך הרחבת העיר בשכונות ב’ 3 וב’ 4, בהם צפויות להיבנות כעשרת אלפים יחידות דיור.

רה״ע: ״אנו מודים לרמ״י על שיתוף הפעולה. נמשיך לפעול כדי לפתח את העיר, כי יש לנו עתודות בנייה רבות שרק ממתינות לאישורי הממשלה. גם אזורי התעשייה ממתינים לאישורים אלו, ואנו תקווה שבקרוב נזכה לבשורות טובות, שיגדילו את היצע התעסוקה לתושבי העיר”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן