סדנאות הנחייה מיוחדות למאות הורים ולבני הישיבות בביתר עילית

בפעילות מרכז 'מצפן' שע"י העירייה: סדנאות מיוחדות להורים התקיימו בשבועות האחרונים, בהשתתפות מאות הורים, תושבי העיר # כמו כן, התקיימו סדנאות חינוך ייחודיות לבני העלייה בישיבות הק' # הסדנאות הועברו ע"י המשפיע החסידי ואיש החינוך הר"ר פנחס ברייער שליט"א # בסדנאות הועברו הכלים להתמודדות נכונה בנושאים הקשורים לסמכות הורית, התמודדות עם קשיי החינוך ועוד # רה"ע: "אנו ממשיכים במתן הכלים להורים רבים בעיר – סל כלים שמקל על מלאכת החינוך"
PHOTO-2022-03-13-15-58-55.jpg
PHOTO-2022-03-13-15-58-55.jpg

שמים את החינוך בראש: בשבועות האחרונים התקיימו שורת סדנאות להורים, בנושאי חינוך, שהועברו ע”י המשפיע החסידי ואיש החינוך הר”ר פנחס ברייער שליט”א. הסדנאות הופעלו ע”י מרכז ‘מצפן’ – שע”י עיריית ביתר עילית, ששם לעצמו למטרה להביא את כלי הסיוע להורים בעיר, בסוגיות חינוכיות שונות.

כמו כן, התקיימו סדנאות כישורי חיים, לבני העלייה, בני הישיבות הקטנות בעיר, בהם השתתפו מאות רבות של בחורים.

בסדנאות להורים, עסקו בין היתר ביסודות החינוך הביתי, כאשר הרב ברייער הסביר רבות על הערך הנעלה בגידול ילדים לעולמות של תוכן, ועל הסמכות ההורית בדורנו. הורים רבים התפעלו מאד מהשיח המרתק שהתקיים במהלך הסדנה, ובו שיתפו בעצמם על ההתמודויות והקשיים שמלווים אותם בסוגיות חינוכיות.

כאמור, גם בני הישיבות הק’, השתתפו בסדנאות שיוחדו להם, בהם עסק הרב ברייער בנושאי ייסוד הקשורים להתמודדות של כל בחור בישיבות הקטנות, ויצירת אווירה חיובית בין התלמידים.

הר”ר גדליה איזנשטיין, העומד בראש מרכז ‘מצפן’, הסביר כי הסדנאות האמורות הן רק חלק מפעילות רחבה ומגוונת, שנועדה כולה לסייע ולהקל על ההורים בענייני החינוך בעידן הנוכחי. “המרכז מפעיל מערך שלם אבחונים וסיוע וייעוץ חינוכי ומקצועי לכל פונה. סדנאות אלו שהותירו חותם על המשתתפים בהם, הן רק חלק ממערך שמשנה את פני החינוך בעיר”.

רה”ע מאיר רובינשטיין בירך את המשתתפים בסדנאות: “סדנאות אלו חשובות ביותר, בוודאי בדור שלנו, בו הורים מתמודדים עם מורכבויות וקשיים שלא היו בעבר. אנו ממשיכים במתן הכלים להורים רבים בעיר – סל כלים שמקל על מלאכת החינוך”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן