ליהודים הייתה אורה – אורה זו תורה: ביתר עילית הוקירה את לומדי הדף היומי לרגל סיום סדר ‘מועד’

לכבודה של תורה ולומדיה: עיריית ביתר עילית הוקירה את לומדי 'הדף היומי', לרגל סיום סדר 'מועד # תהלוכת 'שמחת התורה', בליווי נגני כלייזמר ורכבי הכנסת ס"ת, הסתובבה ברחבי העיר ושמחה את התושבים # התהלוכה יצאה מ'כיכר לומדי הדף', שם ניגנו בעלי מנגנים לכבודה של תורה ולומדיה # רה"ע: "ערב חג הפורים, הבאנו את השמחה האמיתית אל העיר – ואין שמחה אלא תורה" #
WhatsApp-Image-2022-03-08-at-19.14.24.jpeg
WhatsApp-Image-2022-03-08-at-19.14.24.jpeg

לכבודה של תורה ולומדיה: לרגל סיום סדר מועד של הדף היומי, עיריית ביתר עילית הוקירה את לומדי הדף היומי, המסיימים את סדר ‘מועד’, בלימוד היומי. אתמול (ג’), התקימה בעיר תהלוכה מפוארת – ‘תהלוכת שמחת התורה’, לכבודם של לומדי הדף היומי בכל אתר ואתר.

לתהלוכה צורפו נגני הכלייזמר הירושלמי, ורכבי הכנסת ס”ת, שהסתובבו במשך היום והערב ברחבי העיר. התהלוכה יצאה מכיכר ‘לומדי הדף’, שהוקמה השנה, ביום היארצייט של מחולל מפעל ‘הדף היומי’ מהר”ם שפירא מלובלין זיע”א. כיכר זו, נועדה להזכיר לכל מי שנכנס בשערי העיר על החשיבות הרבה בלימוד הדף היומי. בכיכר המפוארת מופיע מדי יום הדף היומי הנלמד, ובעיריית ביתר עילית קיבלו מאות רבות של תגובות מרגשות מעוברים ושבים שהעידו כי בזכות המיזם התעוררו להצטרף ללימוד הדף היומי.

התהלוכה יצאה בשעות אחה”צ מכיכר ‘לומדי הדף’, כאשר על הכיכר עצמה התקיים מעמד מיוחד, בליווי נגנים וכלייזמרים, שניגנו במשך שעות ארוכות לכבודה של תורה ולומדיה. כלל היוצאים והבאים אל העיר, גילו מחזה מרומם במיוחד, והצטרפו גם הם להוקרה המיוחדת ללומדי הדף היומי.

משם המשיכה התהלוכה אל הרחובות המרכזיים של העיר, כאשר בכל רחוב ורחוב אלפים חזו ברכבי הכנסת ס”ת כשהם מנגנים ומשמחים את העיר כולה, לכבוד הלומדים.

רה”ע מאיר רובינשטיין: “עירנו מעלה על נס את לומדי הדף היומי, בכל אתר ואתר. המפעל האדיר של מהר”ם שפירא מלובלין הולך ומתרומם בזכות פעולות אלו, כאשר עוד ועוד יהודים מצטרפים ללימוד דף גמ’, מדי יום.

“ערב חג הפורים, בו הייתה ליהודים אורה – הבאנו לעיר את את ה’אורה’. אורה זו תורה, ויחד שמחנו כולנו בשמחת התורה, לכבודם של מסיימי סדר מועד, ולומדי הדף היומי כולם”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן