ניידת ההנחות של יו”ר וועדת תו”ב מגיעה לתושבים!

PHOTO-2022-02-26-19-13-42-1.jpg
PHOTO-2022-02-26-19-13-42-1.jpg

למען הציבור: תושבי ביתר עילית הופתעו לגלות את ‘ניידת ההנחות’, שהופיעה בשבועות האחרונים בעיר, ועברה בין האזורים השונים ברחבי העיר. בניידת, יכלו התושבים להגיש את מסמכי ההנחה לתשלומי ארנונה, תוך שהם מקבלים את הטפסים הרלוונטיים והסברים אודות דרכי ההגשה.

מאחורי המיזם עומד יו”ר וועדת תכנון ובניה, הרב יצחק מאיר ברים, שמאז נכנס לתפקידו, שם לו למטרה להקל ככל האפשר את ההליכים הבירוקרטיים שאיתם מתמודדים תושבי העיר. מלבד הפעולות המבורכות הנעשות בנושאי תכנון ובניה, ביקשו בסיעה החסידית להנגיש את נושא ההנחות בארנונה לציבור הרחב, ולהגיע, באמצעות ‘ניידת ההנחות’, לכל תושב ותושב המבקש לקבל הנחה בארנונה.

המיזם המפתיע יצא לדרך לפני שבועות ספורים, כאשר בכל יום עמדה ‘ניידת ההנחות’ באזור אחר ברחבי העיר. בניידת, יכלו התושבים למצוא את המסמכים הנדרשים להגשת הנחות בארנונה, לצלם את הטפסים הנדרשים ואף קיבלו סיוע פרונטלי אודות המסמכים החסרים להם להשלמת הבקשה לקבלת הנחה בארנונה.

בסה”כ פקדו את הניידת מאות רבות של תושבים, שקיבלו מענה במקום וסיוע בהליכים שלעיתים עלולים להיות מורכבים. הרב ברים אומר כי הניידת תמשיך לפעול ברחבי העיר במועדים שונים, ע”מ להקל ככל הניתן על תושבי העיר בכל הקשור להתמודדות עם הליכים בירוקרטיים.
פעילות זו מתווספת לפעילות כלל חברי הסיעה החסידית במועצת העיר, שפועלים ללא לאות כדי לסייע ולהקל על תושבי העיר בשורה של נושאים: הנחות בארנונה, היתרי בניה, ענייני חינוך ועוד.

הרב ברים מציין כי “ניידת ההנחות היא מיזם חשוב, שדרכו אנו מנגישים עוד יותר את הסיוע של נציגי הציבור לתושבי העיר. כל תושב חייב לדעת שיש לו אוזן קשבת אצל נציגי הציבור, בכל בעיה וסוגיה. דלתות הנציגים פתוחות לפניו בכל עת, אך מכיוון שלעיתים ישנה מורכבות לכל אחד ואחד להגיע אל בניין העירייה ולהמתין לתורו – אנו באים אליכם, עד הבית. נמשיך בע”ה לפעול כדי לסייע ולייעל את השירות שאנו, נציגי הציבור, מחוייבים לכם”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

  1. ומה עם אלה ש”לא מגיע להם הנחה” ומשלמים מחיר מלא, למה לא מוזילים את הארנונה שהיא יותר יקרה מקרית ספר?

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן