בהשתתפות מאות מילדי העיר: נחנכו גינות משחקים חדשות בביתר עילית

בשורה לתושבים: עשר גינות משחקים ופארקים נחנכו השבוע, ברחבי העיר # הגינות המושקעות והמעוצבות, ישמשו את אלפי הילדים המתגוררים ברחובות הסמוכים אל הפארקים # במעמדות חנוכת הגינות שהתקיימו, נערכה הגרלה בין אלפי הילדים שהשתתפו # רה"ע: "אנו ממשיכים בעשייה ובפיתוח העיר לטובת התושבים, ולתועלת דור העתיד של כולנו"
PHOTO-2022-02-15-00-55-13
PHOTO-2022-02-15-00-55-13

עירייה של עשייה: רה”ע מאיר רובינשטיין חנך אתמול (א’) עשר גינות משחקים ופארקים בעיר, בהשתתפות מנהלי האגפים בעירייה, ואלפי מילדי העיר. הגינות החדשות ייתנו מענה לאלפי ילדים המתגוררים בסמיכות לגינות החדשות, שבנייתן הושלמה בשבועות האחרונים.

לא בכל יום חונכת עירייה גינת משחקים חדשה, ובטח שלא עשר כאלו, בבת אחת. כחלק מחזון שיפור פני העיר שאותו הציב רה”ע בפני מנהלי האגפים בעירייה, וחרף העובדה שהעירייה פועלת לסייע לתושבים בהנחות בארנונה והיעדר הכנסות לעומת מרבית יישובי הארץ – פעלו בחודשים האחרונים עובדי אגפי שפ”ע, הנדסה וטכני, על הקמת עשר גינות המשחקים, כאשר בכל גינה וגינה הושקעה מחשבה רבה והותקנו משחקים חדשים ומפוארים, לרווחת ילדי העיר.

במעמדות חנוכת הגינות השתתפו מחזיק תיק שפ”ע ה”ה יואל פרויליך, ומנהל מחלקת שפ”ע ה”ה יוסי יונה, ובמהלכן התקיימה הגרלה בין כלל הילדים שהשתתפו, כאשר כל ילד התבקש לשלשל לתיבת ההגרלות את שמו, והזוכים בהגרלות יקבלו את הפרסים ישירות לבתיהם. רה”ע: “אנו ממשיכים בעשייה הברוכה למען תושבי העיר. ביתר עילית ידועה כעיר שהעלתה על נס את יופייה, וזה מתבטא גם בגינות המיוחדות שאנו מקימים לילדים בכל רחבי העיר. “

המוטו שלנו הוא להנעים את העיר על יושביה, ולאפשר לכל ילד וילד רמת חיים ברמה הגבוהה ביותר, וב”ה חפץ ה’ בידינו מצליח שהעיר אכן נקיה ויפה. חובתנו וזכותנו היא שילדי העיר לא יקופחו לעומת ילדי ערים אחרות, למרות, ואולי בגלל, שהוריהם זכו ללמוד וללמד, ולעסוק בתורה. “פיתוח העיר, לטובת התושבים ובפרט לטובת דור העתיד, היא משימה חשובה ואנו שמחים על כל חנוכת גינה נוספת שתשמש את ילדי העיר”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן