Forever Israel משיקה סרום אנטי-אייג’ינג עם ארבעה סוגים של חומצה היאלורונית

hydrating serum הסרום החדש של Forever Israel צילום יחצ
hydrating serum הסרום החדש של Forever Israel צילום יחצ

Forever Israel, ענקית הבריאות והטיפוח האמריקאית המוכרת בזכות מוצרי האלוורה המפורסמים שלה, משיקה את Hydrating Serum, סרום אנטי-אייג’ינג מרוכז בעל פעולה ייחודית וחדשנית המסייע לעור לאגור לחות טבעית, מחזק את ההגנה הטבעית שלו מפני גירויים ומפגעים סביבתיים, מטפל בהופעת סימני ההזדקנות ומפחית קמטים וקמטוטים. הסרום מכיל ארבעה סוגים שונים של חומצה היאלורונית ומועשר בתמציות צמחים, מתאים לשימוש לעור רגיל עד בוגר, מגיע במרקם קליל וקטיפתי הנמרח בקלות ונספג במהירות אל תוך העור. שימוש קבוע ומתמשך בסרום יסייע לחידוש מלאי המים על פני העור, שימור הלחות בשכבות העמוקות, ולמראה של עור קורן בעל גמישות משופרת.

חומצה היאלורונית המוכרת כתרכובת האנטי אייג’ינג האפקטיבית ביותר ומיוצרת בין היתר גם על ידי הגוף שלנו יכולה להחזיק מים פי 1,000 ממשקלה ולהעניק לחות עוצמתית שלא משאירה תחושה שמנונית בעור. בנוסף, היא עוזרת למלא את העור ולהפחית את הופעתם של סימני ההזדקנות הראשונים ובהם קמטוטים וקמטים ובכך מסייעת לעור להיראות צעיר ובוהק יותר. הנוסחה הייחודית מכילה שורה של צמחי מרפא ורכיבים טבעיים עוצמתיים כמו ג’ל טהור מפנים עלי צמח האלוורה. השילוב בין הלחות המתקדמת של החומצה ההיאלורונית וההשפעה המרגיעה של אלוורה הופכת את הסרום לאידיאלי לשימוש עבור אנשים בעלי עור רגיש. הסרום מכיל בנוסף גם חמאת שיאה, חומצות שומן מקוקוס ותמרינד, המסייעים בהגברת הלחות, ותורמים לעור גמיש וחלק יותר ותה לבן וקליפת עץ המימוזה, חומרים הידועים כמקדמי אנטי-אייג’ינג הודות לריכוז גבוה של נוגדי חימצון.

ארבעת סוגי החומצה ההיאלורונית שמכיל הסרום הם נתרן היאלורונט בריכוז מולקולרי גבוה המייצר קרום הגנה צפוף על פני העור ומפחית את אובדן הנוזלים מחלקו הפנימי תוך מתן לחות למשך 24 שעות והגנה מפני נזקים סביבתיים, נתרן היאלורונט המשמר את הנוזלים על פני העור, נתרן היאלורונט בעל כושר ספיגה מהיר מלחח את העור והמעניק לו לחות עילאית, נתרן היאלרונט בריכוז מולקולרי נמוך הנספג במהירות אל תוך פני שכבות העור מעניק לחות ומשקם את העור מבפנים.

מומלץ להשתמש בסרום בשגרת הטיפוח היום יומית, מידי בוקר וערב לפני הנחת קרם הלחות. הסרום בעל מרקם קליל, המתאים לשמש אף כבסיס לאיפור.

ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר האינטרנט הרשמי של Forever Israel   

מחיר: 192 ש”ח  

*מכיל 50 מ”ל

*לא נוסה על בע”ח

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן