הילולת כ”ק מרן אדמו”ר הקוה”ט מקליוולנד זצוק”ל ומעמד הכנסת ספר תורה לעילוי נשמתו הטהורה

מאות תלמידים חסידים ואוהדים השתתפו במעמד מפואר ומרומם הכנסת ספר תורה וסעודת הילולא מרכזית במלאות שנתיים לפטירתו של כ"ק מרן אדמו"ר הקוה"ט בעל ה"תפארת יצחק" מקליוולנד זצוק"ל, ספר התורה שנכתב בפאר והדר ע"י קהל חסידיו ומעריציו הוכנס לבית מדרשו בראשות בנו ממשיך דרכו מרן אדמו"ר שליט"א ובהשתתפות מרנן ורבנן אדמו"רים רבנים והנהלת העיר רעננה * קרדיט צילום: שוקי לרר, איציק ינסוביץ
D85_5323_1024x682
D85_5323_1024x682

ברגשי גיל וחדווה לצד געגועים עזים לאוהבן של ישראל מקים ומייסד אוהלה של תורה וחסידות ברעננה התאספו בליל שלישי אור לר”ח אדר א’ מאות תלמידים חסידים אוהדים ומעריצים לצד פסיפס נדיר של תושבי העיר מכלל גווני הקשת חסידים ליטאים ספרדים דתיים ומסורתיים, למעמד נדיר ברחובות העיר רעננה ברינה בתוף ומחול שמחת הכנסת ספר תורה.

התהלוכה שיצאה מביתו של הרב מיכאל גלנר יצא בתופים ובמחולות כשעשרות ילדי העיר רעננה מלווים אותה עם לפידים אלקטרוניים ברחובות העיר רעננה אל רחוב הר סיני שם ניצב בית המדרש שהוקם ונוסד ע”י כ”ק אדמו”ר זצוק”ל בו שפך את צקון ליבו בלבת אש שפעמה בקרבו בתפילותיו הזכות בהשתפכות הנפש.

ספר התורה הגיע אל פתח בית המדרש כאשר המשתתפים פוצחים בריקודים של שישו ושמחו בשמחת התורה לכבודה של תורה בהשתתפות מרא דאתרא הגאון רבי יצחק פרץ שליט”א, לאחר כשעתיים של ריקודים ואמירת המזמורים הוכנס ספר התורה לארון הקודש.

סעודת המצווה התקיימה באולם ‘לב הפארק’ במרכז העיר רעננה, בראשות מרנן ורבנן האדמורי”ם ממכנובקא, נדבורנה, נדבורנה ירושלים, קרעטשניף ירושלים, נדבורנה ביתר, רימנוב, זוטשקא ירושלים, ראחוב, אוסטרובצה, לעלוב ב”ש, הרה”ר רבי ישראל מאיר לאו, הרה”ר רבי דוד לאו, רבה של רעננה של הרב יצחק פרץ, רבה של ראשל”צ הרב משה נחשוני, הרה”צ רבי ישראל אליעזר הגר רב חסידי סערט ויזניץ בירושלים, רה”י קרעטשניף הרה”צ רבי דוד משה רוזנבוים, הגאון רבי אברהם שרגא שטיגליץ מביתר, הרב שמואל אדרי הוברמן, רבני רעננה הרב שלמה אישון, הרב אהרן ברקוביץ, הרב שבתי יגל, הרב דוד הורביץ, לצד הנהלת העיר ראה”ע מר חיים ברוידא, סגרה”ע ר’ חיים גולדמן, אילן כהן, לורן עייאש, יו”ר המועצה הדתית ר’ אריה פרידמן. כאשר מקהלת ‘מלכות’ מנעימה את המעמד עם בעל הרגש הרב משה וינטרויב, החזן הרב מנחם מנדל גלינסקי בליווי ילד הפלא בנצי קלצקין ותזמורת מורחבת ששוררו ניגוני געגועים לבעל ההילולא.

את המעמד הנחה הרב נתנאל שטרן שליט”א שציין את הגעגועים של כל אחד ואחד מהמשתתפים למורה דרכינו ומאיר נתיבותנו בעל ההילולא זצוק”ל לצד המשך הפרחת הקהילה בראשות בנו ממשיך דרכו וממלא מקומו בהפצת חיי תורה וחסידות לצד קירוב רחוקים מרן אדמו”ר שליט”א.

דבריהן הן זכרונם, העלה זכרונות מהקודש פנימה תלמידו ומקורבו הנה”ח הרב אריה בראון שליט”א, הר”ר יוסף וליס מייסד ויו”ר ארגון ערכים העלה זכרונות מתחילת דרכו של בעל ההילולא ברעננה ומפעילות הקירוב רחוקים לחיי תורה ומצוות, אורח הכבוד נשיא ביה”ד הגדול הרב הראשי לישראל רבי דוד לאו שליט”א ציין את עמידתו האיתנה והעיקשת של כ”ק אדמו”ר זצוק”ל על קוצו של יוד על כל מנהג מדרכי אבותיו לצד האורך רוח הענווה ומאור פניו ובדברות קודשו לקרובים ולרחוקים לדבר השם זקנים ונערים כאחד.

כ”ק מרן אדמו”ר שליט”א נשא את המשא המרכזי, בו תיאר את עבודת קודשו במסירות נפש ואהבתו לקב”ה בתורה ובתפילה בבחינת ואהבת את ה’ אלוקיך מלמד שיהיה שם שמים מתאהב על ידך בקרבו רחוקים תחת כנפי השכינה לאבינו שבשמים, הטבעת חותמו של כהן גדול בכל העיר רעננה בפרט ובכל אזור השרון בכלל, חותם שנשאר וישאר לנצח האדמו”ר המחיש את יציאת צדיק מן העולם הזה לעולם הבא אבל נשאר הודה והדרה פעילותיו ומלחמותיו למען הפרחת היהדות בעיר רעננה.

את המעמד חתם ראש עיריית רעננה מר חיים ברוידא שגילה טפח וכיסה טפחיים כשחשף את התבונות והעצות שזכה בביקוריו התכופים בקודש פנימה עוד לפני שיצא לדרך בהתמודדות על תפקיד ראש העיר רעננה החיזוק וברכת הקודש לו זכה בסיום הבחירות בסבב הראשון ולקראת היציאה לדרך לסיבוב השני והמנצח. ראש העיר הפתיע את המשתתפים כשהכריז על ההחלטה להקדיש שם של רחוב בעיר על שמו של בעל ההילולא כ”ק מרן אדמו”ר הקוה”ט זצוק”ל והקמת מרפאת שבת ראשונה בעיר רעננה על שמו ולזכרו של האדמו”ר שקידש את השבתות בעיר רעננה.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן