ביקור מרשים של פיקוד מחוז יו”ש בכבאות והצלה במרכז פרח בביתר

WhatsApp Image 2022-02-01 at 15.07.07 (2)
WhatsApp Image 2022-02-01 at 15.07.07 (2)

היום (ג’) ר”ח אדר א’, נערך ביקור של מפקד מחוז יו”ש טפסר שיקו בר דב, במעון השיקומי “פרח” בעיר ביתר עלית.

את מפקד המחוז אירח הרב משה שטיין מנכ”ל רשת פרח.

הקמפוס החדש של רשת פרח כולל מעון יום שיקומי לילדים עם צרכים מיוחדים השוהים במעון ומקבלים בו כלים משמעותיים להתפתחות, ללמידה וחלקם אף להשתלבות במסגרות החינוך הרגילות.

בנוסף, הקמפוס כולל חדרי טיפול פרא רפואיים, בריכה הידרותרפית ומעון יום רגיל כחלק מהשקפת הרשת לשילוב והכלה.

מפקד המחוז וצוותו סיירו במרכז פרח בסיור למידה מקצועי בהובלת מנהלת המעון השיקומי גב’ דינה סגל, והביעו את התפעלותם מהמבנה המעוצב והמרשים, אשר תוכנן באופן מיטבי למען התפתחותם של הילדים, מהאבזור והציוד החדשני, ומההקפדה על נהלי הבטיחות.

הביקור הינו תוצאה של שיתוף פעולה ראוי בין הרשות לכבאות והצלה לבין מוסדות החינוך והרווחה במגזר החרדי ובכלל, והנהלת רשת פרח נרתמה להיות ספינת דגל על מנת להוכיח לכל, כי בשיתוף פעולה נכון ומקצועי, לצד אחריות והקפדה על נהלים, ניתן לאפשר את שהותם של הילדים במוסדות החינוך בבטיחות ובאופן מוסדר.
בסיום הביקור לא ויתרו הילדים המיוחדים על צילום לצד לוחמי האש, שאף יצאו מגדרם וסייעו לילדים לטפס לרכב הכבאית שהצטרף לביקור, כדי לאפשר להם לחוש כלוחם אש לכמה רגעים, תוך שהם חובשים לילדים ברגישות ובאהבה את הקסדות והציוד.

טפסר שיקו בר דב מפקד המחוז: “אני שמח להיות פה היום, ויתרה מכך אני נרגש. בחודשים האחרונים קיימנו ישיבות עבודה מקצועיות לא אחת ולא שתיים, על מנת לוודא כי המבנה עומד בתנאי הבטיחות הנדרשים בטרם קבלת אישור אכלוס.

דאגתי לילדים היתה כפולה ומכופלת, גם לאפשר להם את השגרה והתמיכה לה הם כ”כ זקוקים, שהם מקבלים פה, ומהצד השני הדאגה לבטיחותם.

מפקד המחוז ציין בפני הנהלת פרח את חשיבות ויציבות השגרה לילדי המעון ולמשפחותיהם, ביחוד בתקופת הקורונה, לצד המחוייבות לשמירה על בטיחותם.

עצם זה שאנו עומדים פה היום מראה על שיתוף הפעולה היפה בין כבאות והצלה מחוז יו”ש לבין המגזר החרדי בכלל ומוסדות החינוך בפרט.

אתם הנפתם את הדגל, ועכשיו יראו כולם כי בשיתוף פעולה וברצון טוב אפשר לעמוד בכל הוראות הבטיחות ולקבל את כל האישורים הנדרשים, כל זאת על מנת להבטיח את בטיחות הילדים והצוות.
אני מצדיע לכם על פועלכם, ויהי רצון שתמשיכו בעשייתכם הברוכה ותלכו מחיל אל חיל.”

מנכ”ל פרח מר משה שטיין: “אני מודה בראש ובראשונה למפקד המחוז, שפתח את דלתו ואת ליבו למען הילדים, והנחה את הצוות המקצועי שלו בראשותו של ראש ענף הגנה מאש סגן טפסר מתי שטרית, לסייע בידינו וללוות את הפעילות הגדולה שנעשתה על מנת לקבל אישור אכלוס למבנה. תודה לכל הצוות שליווה אותנו ובזכותם אנחנו יכולים היום לעמוד פה יחד, ולברך על המוגמר בבטחה ובאחריות.

במהלך הביקור ובמסגרת שיתוף הפעולה והקשר החיובי עם מפקד התחנה האיזורית, סגן טפסר תמיר ארז, סיכמנו שנקיים יחד כבר בתקופה הקרובה, ערב הדרכה לבטיחות מאש לצוות ואף להורי הילדים. אין ספק כי שיתוף הפעולה המבורך בין כבאות והצלה לבין מוסדות החינוך, אף יניב פירות נוספים למען הילדים ולמען תושבי העיר.

רשת פרח פועלת בכל רחבי הארץ ודואגת למתקנים מושקעים מכובדים ובטוחים לכל מוסדותיה. אנו רואים בבטיחות חשיבות גדולה הן ברף הגבוה של מוסדותינו והן בהסברה שיוצרת בטיחות גם לאחר שעות הלימודים. אני שמח על שיתופי הפעולה שהיו עד כה ועל האנושיות והחיבור ואני בטוח שיחד נמשיך לפעול למען ילדי פרח.”

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן