עיריית ביתר עילית אישרה את תקציבה לשנת 2022 – בסך כולל של חצי מיליארד ₪

בשעה טובה ומוצלחת: חברי מועצת העיר ביתר עילית אישרו את תקציב העירייה לשנת 2022: התקציב החדש בסך 317 מיליון ₪, בסימן גידול ניכר בסעיפי החינוך, הרווחה, חזות העיר ועוד * התקציב השוטף הינו בנוסף לתקציבי תב"רים בסך כ-220 מיליון נוספים להשקעות בעיר * רה"ע: "זהו תקציב של בשורה, שממשיך את תנופת הפיתוח והשגשוג בעיר"
PHOTO-2021-12-28-18-09-14
PHOTO-2021-12-28-18-09-14

תקציב של צמיחה: חברי מועצת העיר ביתר עילית אישרו את תקציב העירייה לשנת הכספים 2022 בסך 317 מיליון ש”ח, תקציב המהווה גידול של כ-20 מיליון ₪ לעומת תקציב השנה היוצאת. התקציב החדש כולל בתוכו שורה של בשורות למען תושבי העיר.

התקציב החדש שאושר, עומד בסימן של גידול והשקעה בשורת אלמנטים מרכזיים בעיר, אותם הציב ראש העיר מאיר רובינשטיין בראש סדר העדיפויות העירוני – בדגש על חינוך, חזות העיר, רווחה ותרבות, בהם משקיעה העירייה רבות בשנים האחרונות.

עיון בסעיפי התקציב החדש, מגלה את סעיפי הגידול העיקריים, בהם נרשמה עלייה מרשימה ומשמעותית. כך למשל, תקציב החינוך עומד על כ-112 מיליון ש”ח, סעיף הרווחה עומד על 67 מיליון ש”ח, אליהם מצטרפים עשרות מיליוני שקלים כתקציבי פיתוח המיועדים לטובת שיפור חזות פני העיר.

בנוסף לתקציב השוטף מאושרים תקציבי תב”ר (תקציב בלתי רגיל) בסך – 220 מיליון שקלים, המשמשים לבינוי נרחב בעיר, במוסדות חינוך, ציבור, מתנ”סים, תשתיות ועוד.

בעירייה מציינים בסיפוק רב את העובדה, כי שנת 2020, כמו גם השנים שלפניה הסתיימו בס”ד באיזון תקציבי, דבר שאינו מובן מאליו בעיר בה כ-80% מתושביה מקבלים הנחות בארנונה.

רה”ע סקר בפני חברי מועצת העיר את התקציב המקצועי המפורט שהונח בפניהם, וציין את מאמצי הצוות המקצועי להכנת תקציב עירוני מאוזן ומושקע. “אישרנו תקציב של פיתוח ושגשוג העיר, תקציב שממשיך את ההשקעה האדירה בכל הנקודות החשובות – בנוער, בתעסוקה, בביטחון, בתרבות, ולא פחות חשוב מכך – בהמשך ההשקעה האדירה בחזות העיר.

“אבקש להודות לצוות המקצועי בראשות הגזבר מר משה עמדי, שעמל על הכנת התקציב החדש, לסגן רה”ע ומחזיק תיק הכספים ה”ה בעריש שמעיה, ולמשנה לרה”ע יו”ר ועדת כספים בעירייה ה”ה מנדי שוורץ, למנכ”ל העירייה ה”ה בני שוורץ, ולכל העוסקים במלאכה הראויים להוקרה על פועלם החשוב לטובת העיר ותושביה”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן