ביוזמת העירייה: מנוי למקוואות העירוניים בעיר בסך 50 ₪ בלבד בחודש!

העירייה החליטה לסבסד את מחירי הכניסה למקוואות העירוניים בעיר, כך שמנוי חודשי יעמוד על סך של 50 ₪ בלבד, לחודש – כשקל וחצי ליום! # האחראים על המקוואות נקראו להצטרף למיזם במסגרת 'קול קורא' שפרסמה העירייה # רה"ע: "זכות גדולה עבורנו להקל ככל האפשר על התושבים. נמשיך לפעול לטובת ולרווחת התושבים"
מקווה בביתר | צילום: דוברות העירייה
מקווה בביתר | צילום: דוברות העירייה

מה מקווה מטהר:  בהוראת רה”ע מאיר רובינשטיין, העירייה החליטה לסבסד את מחירי הכניסה למקוואות העירוניים בעיר, כאשר המטרה הנה שמחיר מנוי חודשי לתושבים יעמוד על סך 50 ₪ בלבד.

העירייה תפרסם ‘קול קורא’, בה היא קוראת למפעילי המקוואות להגיש את המסמכים הרלוונטיים להשתתפות במיזם. במסגרת היוזמה, העירייה תממן חלק מהוצאות המים, כך שמחירי הכניסה עבור התושבים יוזלו משמעותית.

מדובר בהחלטה היסטורית, כאשר עד כה נגבו דמי כניסה יקרים יותר מהתושבים, עבור השימוש במקוואות. עבור רוב תושבי העיר מדובר בצורך חיוני יומיומי, ואלו נדרשו לשלם סכומי כסף נכבדים מדי חודש, כדי להשתמש במקוואות. היוזמה החדשה, כאמור, תאפשר לכל תושב שימוש במקוואות בעיר בעלות של חמישים שקלים בחודש – כשקל וחצי בלבד, ליום!

בעירייה אומרים כי כל המקוואות העירוניים בעיר יבצעו את ההוזלה, וכן מקוואות נוספים ברחבי העיר שירצו להצטרף.

רה”ע מאיר רובינשטיין: “מדובר בעוד מיזם חשוב, שמקל על התושבים. זכות עצומה עבורנו לפעול כדי להקל ככל האפשר על התושבים. לצד בניית מקוואות מפוארים והדורים, בכל שכונה ושכונה בעיר, נפעל כדי להוזיל את המחירים, תוך לקיחת חלק מההוצאות על חשבון העירייה. נמשיך לפעול בע”ה לטובת ולרווחת תושבי העיר”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

  1. כל הכבוד לראש העיר המתוק תודה ענקית אני ושני הבחורים שלי זה בהחלט הוצאה משמעותית
    תודה גדולה לראש העיר ולכול העוסקים בעינין
    אשריכם ישראל….

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן