‘ועתה כתבו לכם’: אברהם פריד הקפיץ את בחורי הישיבות בביתר • צפו בתיעוד מהאירוע

ועתה כתבו לכם 7 (10)
ועתה כתבו לכם 7 (10)

אמש (מוצ”ש) נערך באודטוריום ברסלב מעמד ועתה כתבו לכם 7 ביוזמתו של הרב יהודה עוביידי מ”מ ראש העיר.

במעמד השתתפו מרנן ורבנן ובראשם המרא דאתרא הגר”י תופיק שליט”א, חבר מועצת חכמי התורה הגר”ד יוסף שליט”א, הגר”ז כהן שליט”א ר”י אבני נזר, הגר”י כהן שליט”א ר”י נזר התלמוד הגר”ז כהן שליט”א ר”י עטרת ראובן הגר”י ישראל שליט”א ר”י נחלת חיים, הגר”י מועלם דומ”צ בעירנו הגר”י אשר שקאני שליט”א ראש המכון ועתה כתבו לכם, יו”ר התנועה הרב אריה דרעי ונציגי סיעת ש”ס בביתר.

בדברים שנשא המרא דאתרא שליט”א בפני המשתתפים הדגיש את מעלת פך השמן הטהור בזמנינו ועל החשיבות לדקדק בהלכה ובחסידות.

הגר”ד יוסף שליט”א חבר מועצת חכמי התורה, דיבר על הניסיונות חדשים לבקרים לקעקע את חומות הדת ואשר התשובה לזה אינה אלא בהוספת שקידת על שקידה בתורה, בדבריו הודה בכל לב ליו”ר מפעל ועתה כתבו לכם ויו”ר סייעת ש”ס בביתר הרב יהודה עוביידי הי”ו על פועלו במשך כל השנה למען ציבור בני התורה והישיבות בעירנו .

יו”ר תנועת ש”ס הרב אריה דרעי על מהות נס פח השמן דיבר על פירות ההשקעה של הרב עוביידי כאשר הוא מוקירם ומשבח את פועליו שנעשו לשם דבר בעירנו .

הרב יהודה עוביידי מ”מ ראש העיר הודה לראש העיר מאיר רובינשטיין על התמיכה הרבה בכל נושא איגוד בני הישיבות ולחברי סיעת ש”ס בעיר הרב שלומי כהן, הרב דוד כהן מחזיק תיק מורשת מן המזרח, הרב אפרים אוחיון וכן לניסים כהן על כל ההשקעה בתפאורה ובארגון הערב הגדול.

עוביידי הוסיף והודה לכל עמלי התורה שטרחו ושלחו את מאמריהם למערכת כמו כן הודה לכל העוזרים והמסייעים סביב מעגל השנה ובראשם לחברי “לבקר בהיכלו” שעמלים כל השנה לבקר ולעודד את בחורי הישיבות ולא חוסכים השקעה וזמן וטורח כדי לשמר את פח השמן הטהור שבעירנו.

הפתעת הערב הייתה הופעת ענק הזמר החסידי אברהם פריד שהגיע לראשונה לביתר למופע ייחודי עבור כותבי החבורות ובני התורה יחד עם הזמר אלי הרצליך, ברגעי שיא של שמחה לצד שירי רגש הוביל את הקהל לרגעים שלא ישכחו מכל בן ישיבה בביתר, כאשר כבוד התורה נעשה בצורה מכובדת ביותר באווירה מרוממת שלא זכורה כמותה לציבור שנים הגודל משנה לשנה של בני התורה בעירנו.

השיר שזכה לעדנה חדשה “ומניח בקדושה”
אברהם פריד ואלי הרצליך על הבמה

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן