כולנו על הרצפה – המשחקים הכי מדליקים לחג החנוכה

אתם שומעים חנוכה, ואני שומעת ערבי לביבות, מפגשים משפחתיים, ביקור דודים.
משחקי רצפה לחנוכה
משחקי רצפה לחנוכה

אתם מדליקים נרות, ואני כבר מחשבת את המשחק המשפחתי שיתאים לגילאי הילדים שיגיעו בערב ידליקו נרות חנוכה, ישירו אז אגמור בשיר מזמור, ואז לצד הסופגניות והלביבות יתלהבו ממשחקי הקופסא החדשים שהסבא, הסבתא, הדוד או הדודה ישלפו בחיוך רחב.

חנוכה, החג שמדליקים בו נרות, מספרים את נס פח השמן, וגם מגלים מה משחק הקופסא שיתאים למשפחה שלכם
קבלו את ההמלצות הכי מדליקות.

זינגו –המשחק הוא בעצם בינגו עם זינג! מכיל מכונה מיוחדת לשליפת אריחי המשחק ולוחות דו צדדיים עם תשעה ציורים.
בכל משיכה במכונה (לא חשמלית), נחשפים שני אריחי ציור, עליכם למהר ולהתאים אותם ללוח שלכם. הראשון שממלא את הלוח שלו הוא המנצח. מתאים לראשית קריאה ומאמן את מהירות התגובה וקשר יד עין.

לינקס – משחק מהיר שמגיע בשלוש גרסאות לגילאי שנתיים ומעלה, גילאי ארבע ומעלה וגילאי שש ומעלה.
במשחק זה, יש לוח עם תמונות וכרטיסי תמונה זהים לתמונות שבלוח. כל שחקן מקבל שלושה כרטיסים ועליו להניחם על התמונות הזהות להם בלוח המשחק מהר ככל האפשר. בכל גירסה מספר תמונות שונה לפי הגיל. לגילאי שנתיים 36 תמונות לגילאי ארבע 70 תמונות, ולגדולים 400 תמונות. המשחק מהיר וכיפי לכל המשפחה.

המבוך הקסום – מפלסים דרך ומזיזים קירות בין מסדרונות המבוך כדי להגיע אל האוצר, הקירות שפתחו לנו את הדרך אל האוצר חוסמים את הדרך של המתחרים אל האוצרות שלהם, וככה הילדים צריכים לתכנן את הזזת הקירות! משחק מרתק!

צ’אנס – פותחים קלפים ומניחים בערימות, כל נספר או צבע יכול להופיע רק פעם אחת בכל ערימה, המטרה לצבור קלפים שהערך המספרי הכולל שלהם יהיה הגבוה ביותר, המשחק מגיע באריזה קומפטית, מתאים לחופשות, מפגשים משפחתיים וחגים.

את כל משחקי חברת ‘שחק נא’ ניתן להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות בכל רחבי הארץ.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן