סופגניות? לא רק בחנוכה

מאפה-נאמן-סופגניות-7-באוקטובר2776_optimized
מאפה-נאמן-סופגניות-7-באוקטובר2776_optimized

כן יש עוד יותר מחודש עד לחג החנוכה, אם תעברו ליד מאפיות תוכלו כבר לחוש בריח הסופגניות המרגש, הסופגניות קורצות אלינו מכל עבר, ולמי שרוצה מחכה טעימה ממה שמחכה לנו במשך שמונה ימי החנוכה. בעבור רבים, הסופגניות הפכו  לחלק ממבשרי החורף הישראלי, לצד הגשם, המרקים והמעילים.

גם ריקי נאמן מבעלי רשת מאפה נאמן, מסכימה עם ההבחנה הזאת. לדבריה: “הסופגניה היא מאפה טעים וחם שמתאים מאוד לימות החורף הקרים. בנוסף בשנים האחרונות, הסופגניה היא לא רק גוש בצק שומני מלא בריבת תות זולה, ובכל מקום ניתן למצוא סופגניות מלאות במגוון טעמים וטקסטורות סופגניות רגילות ומיני סופגניות, עם ההיצע בא הביקוש”

ואכן, גם ברשת נאמן מרחיבים מידי שנה את היצע הסופגניות. כמדי שנה, גם השנה, מספר חודשים לפני החג מתקיימת ישיבה מיוחדת יחד עם הקונדיטור הראשי של הרשת, בה מחליטים אלו סופגניות אנו הולכים להציע במדפים שלנו. וגם עורכים מבחני טעימות.

“השנה הוספנו למגוון הגדל והולך סופגניות מדהימות במילוי חלבה ופיסטוק וציפוי אגוזים, סופגניות בציפוי ביגלה מלוח”, מספרת ריקי נאמן ומוסיפה “הן יצטרפו למגוון הרחב שאנו מציעים בכל שנה, סופגניות במילוי שוקולד לבן או שחור, סופגניות במילוי ריבת חלב בציפויים מעניינים, ממרשמלו ועד מקופלת, מיני סופגניות במגוון טעמים וציפויים שמתאימות גם למסיבות. וכמובן כבכל שנה יש גם את הסופגניות הקלאסיות הרכות העגלגלות הממולאות בריבת תות ומצופות באבקת סוכר מתוקה.

ספינג’ מרוקאי, סופגנית סברינה, מלכת הלבבות, קוקיר קרים, סולטי בייגל, ברולה קרם, פיסטשיו, קרמו קוקיס. כן, גם אני קיבלתי סחרחורת של אושר מהקולקצייה שמככבת השנה.

אז לא צריך לחכות לחנוכה אפשר כבר עכשיו לגשת לאחד מסניפי קפה נאמן ולבחור לעצמכם סופגניה חמימה וטעימה בדיוק בטעם שאתם אוהבים.

חשוב לציין כי בהזמנת כמויות גדולות תקבלו מחירים מיוחדים, אפשר להזמין דרך הסניפים, והאתר.

רשת נאמן בכשרות המהודרת של הבד”ץ אגודת ישראל.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן