השפעת הזעפרן על הפרעות של קשב וריכוז

WhatsApp Image 2021-10-27 at 11.44.39
WhatsApp Image 2021-10-27 at 11.44.39

הפרעת קשב וריכוז הינה הפרעה נוירו-התפתחותית שתסמיניה הם קשיי קשב וקשיי ריכוז. מדובר בתופעה שכיחה הקיימת בקרב 7-10% מהאוכלוסייה, ועדות לכך היא העלייה הגבוהה בקרב תלמידים הצורכים את תרופת הריטלין ודומיה. המחלה פורצת ב-5 השנים הראשונות לחייו של האדם, והיא אינה נעלמת עם הגיל, לכן אנו עדים לצעירים ולמבוגרים כאחד הסובלים מהפרעות אלו.

עד לאחרונה נהוג לטפל בהפרעה בעזרת תרופות מתועשות כמו הריטלין  אולם סקר חדש שנערך מצא כי 50% ממשתמשי התרופה, היו מעדיפים להשתמש במוצרים טבעיים ולא בכימיקלים וחומרים מתועשים. אחוז גבוה מהם הן אימהות לילדים המחפשות תחליפים בריאים וטבעיים לילדיהם.

איך פותרים בעיות קשב וריכוז ללא תרופות מתועשות הגורמות לתופעות לוואי בלתי רצויות?

על תבלין הזעפרן בשירות הרפואה שמעתם?

הזעפרן הינו תבלין המופק מצלקת פרח הכורכום ונחשב ליקר שבתבלינים בשל הקושי בהפקתו הנעשית בעבודת יד. תכונותיו הרפואיות ידועות מזה 3000 שנה.

הזעפרן מכיל מרכיבים פעילים כמו “קרוצין” החומר הפעיל העיקרי, “קרוציטינום”, ו-“הספרנל” שחדירתו לגוף מפעילה מנגנון פנימי היוצר אנדו-קנאביס (קנביס המופק ע”י הגוף עצמו) היעיל כנגד כאבים. הזעפרן גם מאזן את רמות ה”דופמין” מוליך עצבי (נוירוטרנסמיטור), וידוע כמנטרל בעיות קשב וריכוז.

האם ישנם מחקרים המגבים את השימוש בכמוסות הזעפרן כמיגור לבעיות של קשב וריכוז?

על הזעפרן ישנם למעלה מ-1000 מחקרים רפואיים שונים מרחבי העולם.

באוסטרליה נערך מחקר עם 50 ילדים צורכי ריטלין. חצי מהקבוצה המשיכה לקחת את הריטלין והחצי השני את כמוסות הזעפרן. תוצאות המחקר הוכיחו יעילות זהה לכמוסות הזעפרן ולריטלין.

במה יתרונה של כמוסת הזעפרן על תרופות?

כמוסות הזעפרן מקורן מהטבע. הן אינן מתועשות ואינן יוצרות תופעות לוואי.

תרופות לפתרון בעיות קשב וריכוז, פועלות על שני מוליכים עצביים, סרוטונין ונור-אדרנלין אך אינן משפיעות על מוליך עצבי שלישי והוא הדופמין, הגורם לחוסר איזון ותופעות לוואי כמו התפרצויות זעם, מצב “זומבי”, איבוד התיאבון או לחילופין עליה משמעותית בתיאבון ובעקבותיה עליה במשקל, ועוד.

איך ניתן לטפל בבעיות קשב וריכוז בעזרת תבלין הזעפרן?

חברת נווה פארמה” פיתחה מוצר פורץ דרך המגיע כסוכריות ג’לי עם ובלי סוכר.

BE FOCUSסוכריות ג’לי המיועדות כתוספת למי שסובל מ-ADHD, מבוגרים וילדים כאחד. לסובלים מבעיות של אבדן ריכוז וכאלה שטרם אובחנו כסובלים ADHD. סוכריות הג’לי משפרות את הריכוז ומעולות לתקופות של הפסקה מהתרופות. רק 4 קלוריות לסוכריה. הן משפיעות מיד ומאוד מומלצות בנוסף לבעיות קשב וריכוז, גם לפני בחינות או מבחן נהיגה.סוכריות “בי פוקוס” מיועדות לילדים ומבוגרים עם בעיות קשב וריכוז הנוטלים ריטלין על בסיס קבוע ומעדיפים מוצרים הטבעיים.

האם יש חשש רפואי מעודף זעפרן בגוף?

אין דבר כזה יותר מדי כשמדובר בזעפרן. הכמות המומלצת עומדת על מינימום 28-30 מ”ג למבוגר ליום, ו-15 מ”ג לילדים. 2 סוכריות ג’לי ביום במרווחים של 3 שעות ביניהן, הם המינון האופטימלי על פי מחקרים.

חברת נווה פארמה

החברת נוסדה בשנת 1996 ומתמחה בייבוא, פיתוח, ייצור, ושיווק של תכשירים רפואיים ומוצרי בריאות בישראל. מובילה בחדשנות, ועומדת מאחורי פיתוח המוצרים הטבעיים מבוססי תבלין הזעפרן המיועדים לטיפול ברפואה הנפשית כולל הפרעות קשב וריכוז.

בין מוצרי החברה: תרסיס אוזניים להמסת שעווה באוזן ומותאם לילדים ולמבוגרים. וכן כמוסת המגנזיום “מגנוקס” MAGNOX , הושקה בשנת 2012 וכיום המובילה בשוק כמוסות המגנזיום, והוכחה מחקרית כיעילה פי 3 מבחינת ספיגה והשפעה בהשוואה למוצרים מקבילים בשוק.

להשיג בבתי המרקחת ורשתות הפארם ללא צורך במרשם רופא. כל המוצרים בעלי אישור ממשרד הבריאות.

לפרטים נוספים מוזמנים להיכנס לאתר של “נווה פארמה

 https://www.facebook.com/NavehPharma :פייסבוק

http://www.navehpharma.co.il אתר

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן