ביתר עילית ערוכה לחג הסוכות תשפ”ב

עשרות אלפי תושבי העיר צפויים להשתתף במאות שמחות בית השואבה שהפיקה העירייה # האירוע המרכזי יתקיים במוצש"ק במהלכו יתקיים מעמד 'הקבלת פני רבו' בהשתתפות מרא דאתרא שליט"א # בנוסף, יתקיימו בעיר מאות שיעורי תורה לרגל החג # מפעלי 'ישיבות בין הזמנים' יצאו לדרך כאשר אלפי בחורי העיר שוקדים על לימודם בימי החג # ושמחת בחגך
שמחת בית השואבה | צילום אלי דויטש
שמחת בית השואבה | צילום אלי דויטש

זמן שמחתנו: בעיריית ביתר עילית הושלמו ההכנות לקראת שמחת חג הסוכות תשפ”ב. מאות מעמדות של שמחת בית השואבה יתקיימו בעיר, במימון העירייה, כאשר כלל הקהילות בעיר הוזמנו להגיש בקשה לתקצוב השמחה בבתי הכנסת והמדרשות שלהם.

מאות קהילות הגישו את הבקשה, וזכו לתקצוב, על מנת שיוכלו לקיים את שמחת החג בהידור. כל האירועים ילוו בתזמורת ובעלי מנגנים, והשמחה בעיר צפויה להיות מושלמת.

האירוע המרכזי יתקיים במוצש”ק חוה”מ, באודיטוריום ברחוב ברסלב, שם יתקיים מעמד הקבלת פני רבו ברגל’, של מרא דאתרא, הגר”ח וייס שליט”א, בהשתתפות רבני העיר שליט”א ובשילוב עם שמחת בית השואבה בראשותו של הרה”צ רבי אלימלך בידרמן שליט”א.

כמו כן, האירוע המרכזי וקבלת פני רבו ברגל של מרא דאתרא הגר”י תופיק, יתקיים ביום ה’, יום ב’ דחול המועד, באודיטוריום ברסלב, בהשתתפות רבני העיר שליט”א. בעירייה פעלו כדי לקיים מאות שיעורי תורה ושיחות מיוחדות לרגל החג, בכלל בתי הכנסת והמדרשיות בעיר.

רבני העיר, מגידי שיעורים ומוסרי שיחות ודרשות, נרתמו למיזם ובמהלך כל ימי חוה”מ יוכלו תושבי העיר להנות משיעורים ושיחות בענייני החג.

בערב החג הפעילה העירייה שוק ארבעת המינים במתנ”ס העירוני ובאודיטוריום, בו יכלו תושבי העיר לרכוש את ארבעת המינים בכשרות מהודרת, ע”פ הכללים. במקביל, צוותי העירייה עמלו כדי לנקות את רחובות העיר לרגל החג, כדי שכלל תושבי העיר יוכלו לשמוח בשמחת החג בעיר נקיה ומצוחצחת כיאה לעיר התורה והחסידות שבהרי יהודה.

כמו כן, בעירייה השלימו את ההכנות למפעל ‘ישיבות בין הזמנים’ מבית ‘חסיד כהלכה’, שמופעל ע”י ארגון ‘מצפן’, כאשר אלפי בחורי העיר משתתפים במפעל האדיר, בעשרות בתי כנסיות ובתי מדרשות בעיר. עבור הלומדים הוכנה חוברת לימוד מיוחד עם החומר הנלמד, וקול התורה לא פוסק בעיר אף לא לרגע. במקביל, מפעילה העירייה מיזמי ‘בין הזמנים’ מיוחדים גם עבור בני הישיבות מהציבור הליטאי והספרדי.

רה”ע מאיר רובינשטיין: “ושמחת בחגך היא לא רק זכות אלא גם מצווה שהיא חובה לקיימה בהידור. בחסדי ה’, גם השנה דאגנו לתקציבים הייעודיים לכל קהילה וקהילה, כדי שנוכל לשמוח יחד בשמחת בית השואבה, וכמאמר הגמ” במס’ סוכה: ‘ולא היה חצר שאינה מאירה מאור בית השואבה’. יה”ר שהשמחה שתצוף בעיר במהלך ימי החג הבעל”ט תימשך לאורך כל השנה בע”ה”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן