המותג COS משיק חנות ראשונה בירושלים

המותג COS שמח להודיע על פתיחת חנות חדשה בקניון עזריאלי ירושלים ב-2 בספטמבר
מייצג אומנותי לקראת פתיחת חנות COS בקניון עזריאלי מלחה - צילום יחצ (1)
מייצג אומנותי לקראת פתיחת חנות COS בקניון עזריאלי מלחה - צילום יחצ (1)

החנות החדשה, שתשתרע על גבי 470 מ”ר עוצבה ברוח האסתטיקה המזוהה עם המותג. מעצבי הפנים של COS שילבו בחלל החדש אלמנטים פונקציונליים ועיצוביים המעצימים את חווית הלקוח בחנות. אלמנטים אלו, באים לידי ביטוי בחלל בטקסטורה הייחודית של הקירות החיצוניים, בשולחנות תצוגה מאבן סיליקט המיוצרת מחומרים ממוחזרים שעוצבו בהתאמה אישית וכן במשטחים ייחודיים העשויים משילוב של זכוכית ממוחזרת וקרמיקה. רהיטים ייחודיים המשלימים את נראות חלל החנות עוצבו על ידי קושדה מנשאה, מעצבת רהיטים מגאנה שנולדה בבריטניה.

החנות החדשה בירושלים תציג בין השאר גם את קולקציית סתיו-חורף 2021 המשלבת בין הסגנונות העל-זמניים המזוהים של COS לצד פריטי אופנה אייקוניים ומתוחכמים שזכו להגדרה מחודשת.

שימוש בחומרים חדשניים ועיצובים מאריכי ימים ממשיכים להיות חלק מרכזי ממהות המותג, כאשר אחריות והתחשבות בסביבה באמצעות קולקציות שתוכננו לאפשר זאת נמצאים במרכז. החל מחומרים אורגניים או כאלו שנעשה בהם שימוש חדש או אריגים ממוחזרים, הגישה המובילה את תהליך העיצוב והייצור היא שקולה ומחושבת ומטרתה לצמצם את השימוש במשאבים הטבעיים.

לרגל הפתיחה ב-2 בספטמבר הוקם בקניון עזריאלי בירושלים מיצג אומנותי שנוצר על ידי האמן הרב תחומי אוהד בנית מחומרים מתחשבים יותר בסביבה. המיצג בנוי בצורת קובייה בעלת קומפוזיציה של קווי תאורה תלת ממדית המתפרשת על חמש פאות ומייצרת ויזואליות היקפית, עוטפת וטוטאלית. הקובייה מזמינה את עוברי האורח בקניון להיכנס פנימה לחוויה תלת ממדית.

כמו כן, לרגל השקת החנות החדשה של COS בירושלים, בכל קנייה של 950 שקלים ומעלה, יוענק ללקוחות החנות תיק רב פעמי מכותנה ממוחזרת (עד גמר המלאי) וכן 20% הנחה על פריט אחד בקנייה הבאה.

כתובת: דרך אגודת ספורט בית”ר 1 ירושלים, קומה עליונה (כניסה משער איריס).

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן