דרכיה דרכי נועם: נחנך המבנה החדש של סמינר דרכיה

חנוכת המבנה החדש של סמינר דרכיה בביתר - באדיבות המצלם
חנוכת המבנה החדש של סמינר דרכיה בביתר - באדיבות המצלם


שנה לאחר פתיחת הסמינר במבנה ארעי, לקראת פתיחת שנת הלימודים הבעל”ט נחנך מבנה הקבע החדש של סמינר דרכיה. באירוע השתתפו ראש הישיבה הגדולה ביתר, מורנו הרב הגאון ר’ חיים אקרמן שליט”א, דיין בית הדין ורב הסמינר הרה”ג ר’ אברהם בוטרמן שליט”א וראש העיר הרב מאיר רובינשטיין שליט”א והורי התלמידות.

ראש הישיבה הרה”ג ר’ חיים אקרמן שליט”א הדגיש באירוע את המעלה של סמינר דרכיה בביתר עילית : “סמינר דרכיה נותן מענה לבנות טובות שרוצות לממש את עצמן בלי לסתור את כללי הצניעות. הרב אף חיזק בדבריו את חשיבות המידה הזו להצלחה ביראת שמיים.
בנות הסמינר מהוות דוגמא לכך שאפשר ללמוד ברמה גבוהה ולהישאר ברמה רוחנית גבוהה.”

בדבריו ציין הרב כי הבנות הצעירות הן אלו שמחזיקות ויקימו בעז”ה את הדור הבא ולכן חשוב שיקבלו חינוך מצוין.

הרב סיים את דבריו “דרכיה דרכי נעם…” – החינוך בסמינר דרכיה נעשה בדרך נעימה שמתאימה לבנות ובעזרת השם גם תשפיע עליהן.

הדיין ורב הסמינר הרה”ג בוטרמן אמר כתוב בפסוק “את ה’ האמרת היום להיות לך לאלוקים… להיות לו לעם”- מקום שבוחר שהקב”ה יהיה המנהיג שלו – הקב”ה ילווה אותו.  בדבריו שיבח הרב בוטרמן את הצוות החינוכי בניהולה של הגב’ שפירא אשר עושה הכל למען הצלחת הבנות לחנכן ליראת שמיים ולרמה לימודית גבוהה וזאת בתוך עירנו, ללא הצורך להיטלטל לערים אחרות.

*ראש העיר ר’ מאיר רובינשטיין אמר למשתתפים כי אדם קובע לעצמו את הדין למטה – אדם שרואה טוב – מקבל טוב וכן להפך, ברוך השם זכינו שביתר מאוחדת בזה שכל קהילה וקהילה מקבלת לפי צרכיה וכשיש מי שזקוק ליותר מקבל יותר, כשעין של אף אחד לא צרה אחת על השניה וככה כולנו בונים יחד עיר של תורה ויראה”

בהנהלת הסמינר מציינים בסיפוק את ההצלחה הגדולה ברישום, ומבקשים להודות במיוחד לראש העיר הרב מאיר רובינשטיין על העזרה הגדולה מעבר למצופה מתוך הבנה של חשיבות הסמינר וזאת  לכל אורך הדרך מהפתיחה של הסמינר לפני שנה ועד לכניסה למבנה הקבע.

באירוע השתתפו בנוסף גם מנהל מוסדות יחי ראובן וחפץ חיים, הרב בן ציון בקר שליט”א, מנהל מחלקת חינוך, הרב יהודה קורנבליט וחבר מועצת העיר הרב אברהם יודייקין.  את הארוע הנחה מייסד הסמינר הרב ישראל פכטר.
האירוע נחתם מתוך תפילה שחפץ ה’ בידינו יצליח לחנך את הבנות לתורה וליראת שמים.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן