בפעם השמינית: ביתרלנד יוצא לדרך!

פרויקט הקיץ החגיגי של ביתר עילית יוצא לדרך, זו השנה השמינית: פארק המשחקים 'ביתרלנד' מוקם בימים אלו בעיר # הלונא-פארק הענקי יפעל בשבוע הראשון של 'בין הזמנים' ועשרות אלפי ילדי העיר יוכלו להנות ממתקני הענק, ללא תשלום • יום מיוחד יוקדש לטובת ילדי החינוך המיוחד • והשנה: מתקנים חדשים, ואטרקציות מעניינות • כל הפרטים
DSC_6393
DSC_6393


כמיטב המסורת: ‘ביתרלנד 8’ יוצא לדרך. בימים האחרונים החלו צוותי ההפקה להקים את מתחם הלונא-פארק הענקי בלב העיר, שיפעל בשבוע הראשון של ‘בין הזמנים’, כאשר עשרות אלפי ילדי העיר יוכלו להנות מהתקנים ללא תשלום.
‘ביתרלנד’ החל לפני כתשע שנים, כאשר ביוזמת רה”ע מאיר רובינשטיין הוקם בתקופת ‘בין הזמנים’ לונא פארק עם שלל אטרקציות, לטובת ילדי העיר. המיזם שהחל כלונא פארק קטן יחסית, הפך עם השנים לפרויקט שנתי שכל ילד ביתרי ממתין לו בציפייה. עוד ועוד מתקנים נוספו עם השנים והפכו את ‘ביתרלנד’ לפרויקט עצום שמביא שמחה אדירה לילדי העיר בימי ‘בין הזמנים’.

בשנה שעברה, בשל המגבלות, לא התקיים ביתרלנד במתכונתו המסורתית ובמקום זה חילקה העירייה ערכת משחקים מיוחדת תחת הכותרת ‘בית-לנד’ (ביתרלנד בבית) לכל תושבי העיר. השנה, בסייעתא דשמיא, עם תום המגבלות, שב ביתרלנד למתכונתו המקורית.

בחודשים האחרונים עמלו אנשי חברת ‘אפקט’, שמפעילה מטעם העירייה את המיזם בשמונה השנים האחרונות, כדי להביא תוכניות חדשות ומגוונות, אטרקציות שכמותן עוד לא היו ושלל חידושים ללונא פארק רחב הידיים.
ביתרלנד יפעל במתחם העירוני שמאחורי האודיטוריום ברחוב ברסלב, כאשר גם באודיטוריום צפויים להתקיים מופעים מיוחדים.

ההרשמה לתושבי העיר החלה בשבוע שעבר, כאשר עשרות אלפי ילדים כבר נרשמו. אלו יקבלו בימים הקרובים את צמידי הכניסה לביתרלנד, כמיטב המסורת.

ביום ב’, י’ אב, יחל ביתרלנד, והוא יסתיים ביום ה’, י”ג אב. יום מיוחד יוקדש לטובת ילדי החינוך המיוחד ולילדי צמי”ד (צרכים מיוחדים), כדי שיוכלו גם כן להנות מהחוויה הכי ביתרית שיש.

רה”ע: “אני מברך את צוותי ההפקה על פועלם לטובת ילדי ביתר. חיכינו במשך שנתיים לביתרלנד, שהוא מהמיזמים החשובים והטובים שיש בעירנו. גם השנה נשמח יחד עם רבבות הילדים, בימי ‘בין הזמנים’, כדי לאגור כוחות מחודשים לקראת שנת הלימודים תשפ”ב”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

3 תגובות

  1. מי שגר ביחידת דיור בביתר ויש לו ילדים האם גם ילדיו יוכלו להשתתף בתכנית ביתר לנד 8? וכן אם יש ת.ד. אישית ולא בבנין האם הצמידים יגיעו גם לשם? מחכה לתשובה במייל
    [email protected] או בהודעת sms ל-0538283747

  2. העיקר לא לשכוח:
    כמה תמונות חזקות ממאיר רובינשטיין וחבורתו

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן