תושבת ביתר בת 91 נהרגה בתאונה קשה ברחוב המגיד ממעזריטש

מזירת התאונה - צילום דוברות זקא
מזירת התאונה - צילום דוברות זקא

תאונה קטלנית הבוקר (ב’) ברחוב הר”ן פינת רחוב המגיד ממעזריטש בביתר הולכת רגל, אישה מבוגרת בת 91, נפגעה מאוטובוס באורח אנוש גורמי רפואה ממד”א ואיחוד הצלה הוזעקו לזירת התאונה הקשה והחלו לבצע פעולות החייאה מתקדמות באישה, אך בשל אופי הפציעה הקשה, לא נותר להם ברירה והם נאלצו לקבוע את מותה במקום.

מדוברות מד”א נמסר כי “התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירושלים על הולכת רגל שנפגעה מאוטובוס ברחוב המגיד ממעזריטש בביתר עלית. חובשים ופראמדיקים של מד”א ביצעו פעולות החייאה על אישה בת 91 שבסופן נאלצו לקבוע את מותה”.

חובש רפואת חירום במד”א חיים ברנשטיין סיפר: “הולכת הרגל שכבה על הכביש בסמוך לאוטובוס, כשהיא מחוסרת הכרה ועם חבלת ראש קשה מאוד. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה במקום”.

אהרן זילברמן מתנדב זק”א, אמר: “מדובר באוטובוס שפגע באישה מבוגרת, כשהגענו למקום האישה שכבה על הכביש סמוך לאוטובוס מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית. לצערי פראמדיק מד”א נאלץ לאשר את מותה במקום. מתנדבי זק”א צוות ביתר עילית טיפלו בכבוד המת בגופת המנוחה ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה”.

בדוברות המשטרה עדכנו כי בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

שמה של ההרוגה הגב’ חנה (אנט) אלמקייס ז”ל מרחוב הגר”א בביתר.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן