שומרים על הביטחון

בשל הימים המתוחים: רה"ע ביתר עילית קיים סיור משותף עם מח"ט האזור # בסיור קיבל רה"ע סקירה מפורטת על ההתמודדות עם המציאות הביטחונית המורכבת באזור # רה"ע הודה לכוחות הביטחון שעושים לילות כימים כדי להגן בס"ד על תושבי העיר # "מבקשים מהתושבים להיות ערניים ולדווח למוקד העירוני על כל אירוע חריג"
8a10a1a8-ad6c-4454-a1d2-aea04f268951.jpg
8a10a1a8-ad6c-4454-a1d2-aea04f268951.jpg

רה”ע ביתר עילית הרב מאיר רובינשטיין קיים השבוע סיור מקיף עם מח”ט עציון, אל”מ אייל שוימר, הממונה על גזרת ביתר. בסיור השתתפו מנכ”ל העירייה ה”ה בני שוורץ וקב”ט העיר, ה”ה שלמה בן חיים.

במהלך הסיור סקר המח”ט את ההתמודדות של כוחות הביטחון בשמירה על צירי ההגעה לעיר, ואת המורכבות בהתמודדות עם תושבי הכפרים הסמוכים בימים רגישים אלו. המח”ט ביקש להדגיש שוב כי בכל ימות השנה אסורה הכניסה של תושבי העיר אל הכפרים הערביים הסמוכים, ובוודאי בימים אלו מדובר בפיקוח נפש של ממש.

המנכ”ל והקב”ט עדכנו את המח”ט על ההתמודדויות של מחלקת הביטחון העירונית עם הניסיונות לפגוע בדרכי הגישה על העיר באמצעות הפרות סדר. המח”ט ציין כי כוחות הביטחון פרושים לאורך הצירים ויעשו כל שביכולתם כדי לאפשר תנועה תקינה אל העיר וממנה.

רה”ע הודה למח”ט ולאנשי כוחות הביטחון על פועלם החשוב, ועל כך שעושים לילות כימים כדי להגן בס”ד על תושבי העיר. “כוחות הביטחון עושים עבודה נהדרת בשיתוף פעולה עם מחלקת הביטחון של העירייה. מברכים אתכם בהצלחה ובעז”ה השלום והשלווה ישרור באזורנו ובכל הארץ, ושימים אלו יחלפו במהרה ונשוב לשגרה ברוכה”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן