עוגות הגבינה של נאמן יעשו לכם את החג

אם כל השנה כולם בוחרים נאמן, בחג השבועות על אחת כמה וכמה. לקראת החג, נערכים ב'נאמן' להגיש ללקוחות את מיטב העוגות, המאפים והקינוחים החלביים • כשאיכות, יופי וטעם טוב נפגשים
מאפים לחג השבועות ברשת מאפה נאמן (1)
מאפים לחג השבועות ברשת מאפה נאמן (1)

אמרת מאפים חלביים – אמרת הקונדיטוריה האיכותית מבית ‘נאמן’. כי הטעם של חג השבועות, חג אביבי ומיוחד, מתחיל שם, עם מיטב העוגות והמאפים המדהימים, בעלי טעם ייחודי ומיוחד וניחוח משכר.

ב’מאפה נאמן’ חוסכים לכם את האפייה לקראת החג, ונערכים במיטב העוגות, עוגיות ומאפים – מתוקים ומלוחים, פיקנטיים ונימוחים, לכל טעם ולכל חיך. כך תוכלו להרכיב ‘קידוש חלבי’ מושלם לבוקר חג השבועות או סעודת ליל שבועות חלבית נפלאה.

ואם אתם מתארחים בחג השבועות, זו בדיוק המתנה האולטימטיבית שהמארחים שלכם ישמחו לקבל ויברכו אתכם, מיטב העוגות והמאפים המיוחדים  של ‘נאמן’ בעיצובים מרשימים ובמגוון מאד רחב ועשיר.

תוכלו לבחור בין מבחר עשיר של מאפים ייחודיים שנרקחו על ידי מיטב השף-קונדיטורים, מאפים בטעמים חגיגיים במיוחד ומתאימים במיוחד לשבועות. עשרות רבות של מאפים חלביים בשלל טעמים תוכלו למצוא ב’נאמן’: מגוון מאפים מבצק פילו, פילאס, עלים, פריך, שכבות ועוד. במילוי גבינה מלוחה, גבינה צפתית, גבינת עזים, גבינה בולגרית, גבינה צהובה ועוד, לצד עשבי תיבול שונים, מטבלים מעניינים, תוספות מגוונות , קרפ צרפתי משובח, בלינצ’ס מעולה ועוד מאפים כיד הדמיון הטובה.

בגזרת העוגות תוכלו למצוא עוגות גבינה קלאסיות ובתוספות טעמים משובחים כמו שוקולד בלגי, טריו שוקולד, אגוזים, פירות העונה, דובדבנים, אוכמניות ועוד ועוד. עוגות שמנת נפלאות ואיכותיות, גם הן מופיעות כעוגות אישיות, פס עוגה, עוגות עגולות במגוון תוספות מלהיבות שמשאירות טעם של עוד. ב’נאמן’ מגישים גם המון קינוחים מהממים, כמו קרם בוואריה, רולרים מדהימים ומצופים, מוסים ועוד, שכולם חגיגיים ומיוחדים במינם.

מבצע מיוחד במאפה נאמן סניף קניון הדר בריוש גבינה לחג, מבית ‘מאפה נאמן’ ב-10ש”ח בלבד!  המבצע יערך בין 11-16 למאי.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן